Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa olet käynyt mammografiassa ja kuinka vanha olet?

Vierailija
05.06.2009 |

Miksi olet käynyt?

Galluppia.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. rintasyöpäpotilaan tytär.

Vierailija
22/30 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin 40-v ja herätteenä toimi se, että kaverillani oli vähän aikaisemmin todettu rintasyöpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti.

Tutkittiin rinnasta löytynyttä kyhmyä.

Vierailija
24/30 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 23v

Vierailija
25/30 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran ultrassa. Ikä 32. Gyne ei ole tutkinut rintoja koskaan, vaikka ilmeisesti olisi "kuulunut" tutkia.

Vierailija
26/30 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin myös ohuteneulanäyte heti ekan memmon ja ultran jälkeen viime vuonna ( selvisin säikähdyksellä). Olen 37-v. Kumma että ihmiset on niin huolettomia sen suhteen. On kuitenkin paljon yleisempi tuo rintasyöpä kuin munasarja yms syöpä ja papassa kyllä laukataan....

Vierailija
27/30 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 32v. syöpää etsittiin

Vierailija
28/30 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukemattomia kertoja ultrassa, kroonisen tulehduksen hoito+syöpäiläisen etsintä syynä

Vierailija
29/30 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kerran noin 36v jolloin löysin ihan pienen patin kainalosta, tilasin heti ajan yksityiselle, tehtiin uä ja mammografia, ja ei mitään löytynyt, oli siis tulehtunut pieni karvatuppi kun olin kainalokarvoja ajellut

toisen kerran ihan vaan ´varmuuden vuoksi, sekä uä että mammografia tehtiin,

ja kyllä 40v lähtien pitäs käydä, pelkkä tunnustelu ei riit, silloin löytyy vaan ne jo isoiksi tulleet patit,

ja ei vantaakaan kustanna ilmaisi aseulontoja,

eli ite on maksettava, tai mentävä jollain keinoin oireilevana valittaaan et pääse

Vierailija
30/30 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa rintasyöpää, joten kaikki patit tutkikaan kunnolla. Mammon lisäksi on ultrattu, myös magneettikuvauksessa olen käynyt.

Mitään pahalaatuista ei ole löytynyt, viime vuonna poistettiin hyvälaatuinen kasvain. Siinä yhteydessä lääkäri totesi, että jatkossa minun tulee käydä parin vuoden välein.

Nyt odottelen sitten perinnöllisyysklinikan kutsua. Päteeköhän siihen muuten se puolen vuoden hoitotakuu, vai miten kauan sitä pitää odottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän