Kaveri pyysi festareille enkä lähtenyt
Minua ei ole koskaan kiinnostanut festarit, vaikka olisi vapaa pääsy. Tuntemattomia bändejä piipittää lavalla, joudut istumaan ja seisomaan tuntikausia punkkeja vilisevällä nurmikolla, hiki tulee ja saat auringonpistoksen. Ei kiitos. Ja toivottavasti kaveri oppii ettei mua kannata edes pyytää. Olen kieltäytynyt varmaan kymmeniä kertoja.
Kommentit (13)
Meneppä Tuskaan tai Nummirockiin. Tule sitten puhumaan kuka piipittää ja missä.
Vierailija kirjoitti:
Meneppä Tuskaan tai Nummirockiin. Tule sitten puhumaan kuka piipittää ja missä.
Uh. Olisin saanut joskus vipin Tuskaan mutta raskasta heviä kolme päivää, olis ollut aika helvettiä. Kieltäydyin kohteliaasti.
Joku opettelee hakkaamaan runpuja, kymmenet ihmiset toljottavat suu auki ja kuola valuen toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Elävää musiikkia, aurinkoa ja kylmää olutta. Voiko parempaa ollakaan?
Eli syy juomiseen siinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti musiikki on harvoin hyvää, olut halvinta kuraa sekä sääkin kehno.
Töissä siellä on mukava olla, vaikka päivät pitkiä. 12-17 tuntia riippuen jääkö vikana päivänä purkuun. Olen siis ravintola-alalla. Kerrankin iloisia hymyileviä asiakkaita, jotka jaksaa vitsailla eivätkä revi pelihousuja jonottamisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti musiikki on harvoin hyvää, olut halvinta kuraa sekä sääkin kehno.
Halvin kura on hyvää. Ipat ja muut on varattu juurikin niille piipittäjille. Musiikki on hyvää kun valitsee oikean festarin, eikä mitään Ylex-poppia. Mutta joo, sää on lottoa.
Ei ole tullut käytyä yleisötapahtumissa 15 vuoteen enkä mene. Inhoan väentungosta. Suomihinnat eivät myöskään houkuttele. Eikä suomifestareiden artistit. Omat privaattikemut voisi taas mökillä pitää.
Siis onko tuo sama kaveri pyytänyt kymmeniä kertoja? Oletko saanut suusi auki ja kertonut että ajatus on itsellesi vastenmielinen? Vai esittänyt että haluaisit mennä mutta olet jostain syystä estynyt?
Vierailija kirjoitti:
Ja seksuaalisesti vapaamielisiä, antavaisia, helppoja naisia. Ihan huippua.
Vessajonoja, paskaisia bajamajoja, etuilua, tönimistä ja todella niitä punkkeja joka paikassa.