Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin kaverin lapsen nimi!

Vierailija
05.06.2009 |

Siis kaverin kaveri antoi lapselleen aivan ihanan nimiyhdistelmän: LUMIA LINNEA AURORA. Kysymys kuuluu onko väärin/epäkorrektia antaa omalle pikku prinsessalle sama nimi? Ei tunneta siis hyvin lapsen äidin kanssa. Oma kaverini kertoi vaan tuon nimen ristiäisten jälkeen ja rakastuin siihen täysin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta typerää kyllä... tulee sellainen mielikuva sinusta ettet ole kasvanut aikuiseksi vaan apinoit pikkutytön lailla muita.

Vierailija
2/11 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se susta kertoo, että pitää matkia? rakastut nimeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa sama nimi JOS ette ole tekemisissa taman toisen perheen kanssa. itse haluaisin kuitenkin tavallaan loytaa jotain "uniikkia" omalle lapselle, tai siis en suoraan kopioisi samaa nimiyhdistelmaa (vaikka toki kaimoja varmasti onkin olemassa).

Vierailija
4/11 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapses joskus kysyy että äiti mistä minun nimi tulee. Mitä vastaat? Kaverin kaverin lapsella oli sama nimi ja päätin antaa sulle samanlaisen??

Vierailija
5/11 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvä ihminen sanasta sanaan samaa nimeä anna! Nimen pitää olla lapsen omien vanhempien juuri hänelle itselleen rakkaudella valitsemia.

Vierailija
6/11 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi matkimiselta. Jonkin noista nimistä voisin kuitenkin ottaa käyttöön "hyvällä omallatunnolla".

Meillä kävi niin että meidän tytöllämme ja ystäväni kaverilla (jonka olen tavannut vain kerran ystäväni häissä) on melkein saman nimiset tytöt. Eipä tuo haittaa kun emme koskaan toisiamme tapaa ja nimetkin on varmasti valittu toisistamme tietämättä. Ihan hauskakin on oikeastaan tuo juttu.

Vierailija
7/11 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Lumia, Linnea että Aurora ovat vilahdelleet kasteilmoituksissa niin paljon, että mikä tahansa kombinaatio noista tulee luultavasti olemaan hyvin yleinen... kun katsotaan ekaluokkalaisia vuonna 2016, siellä on pikku-Lumioita pulpetit pullollaan.

Vierailija
8/11 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aika prinsessmainen mutta Etunimi ja sukunimi on tärkeitä tiedän yhden jonka nimi on joku prinses tms en muista täysin joku tollanen erikoinen prinsessa nimi se oli

Vierailija
9/11 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tässä kävi? Ja onko monta kokonimikaimaa luokalla? 

Vierailija
10/11 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö mua inhottaa tuo prinsessaksi kutsuminen

Vierailija
11/11 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiujika. Siinä teille uusi, erikoinen taide-nimi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi