Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele vitamiinivalmistetta foolihapon saannin turvaamiseksi. Lapsen yritys alkaa pian!

Vierailija
05.06.2009 |

Tarvitsisin jonkin vitamiinivalmisteen, sillä en aina voi mennä takuuseen omasta syömisestäni. Lisäksi olen laihduttanut hitaasti normaalipainon sisällä puolisen vuotta (ja painoa pudonnutkin n. 5 kiloa). Olen edelleen normaalipainoinen.

Alamme muutaman kuukauden päästä yrittämään lasta ja olen huolissani vitamiinitarpeista. Foolihappoa olisi ainakin hyvä saada. Netti kertoo, että etenkin jos sairastaa vaikka laktoosi-intoleranssia (joka mulla on).. Se kai lisää foolihapon tarvetta, lisäksi laihdutus lisää..

Suositelkaahan siis hyvää valmistetta.. Mitä itse olette käyttäneet ja miksi juuri sitä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreitä kasviksia)ja täysjyväjuttuja laihduttanut ns. normaalila ruokavaliolla herkkuja karsien,( ei mitään sikatiukkaa linjaa jolloin tingit _kaikesta_ mitä suuhusi laitat, vaan lähinnä epäterveellisistä asioista, niin eiköhän kaikki ole sinulla hyvin!) Elä huolehdi!

Olen karsinut nimenomaan herkuista mutta muuten yrittänyt syödä terveellisesti (kiloklubin avulla). Lisävitamiineja en ole syönyt kuitenkaan.

Mulla vain iski paniikki tuosta, kun meiltä on yksi lapsi jo kuollut munuaisten puuttumisen takia. Tätä raskautta ja vauvaa on toivottu ja odotettu ja pelottaa ihan hirveästi jos jokin onkin vialla taas. :( Tuon viime raskauden takia olen kyllä menossa äitipolille tarkkaan ultraan rv 11 jossa katsotaan kai rakenteitakin niin hyvin kuin pystyy. En siis mene yksityiselle nyt.

Yritän vain unohtaa tän ketjun kokonaan nyt muutamaksi viikoksi. Ja toivoa ja rukoilla että kaikki on hyvin.

Vierailija
22/22 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin multitabsin raskausvitamiineja. Lisäksi kaapissa ennestään multivitaa (perusversio, ei sisällä a-vitamiinia).

Voisin esim. ottaa noita vuoronperään, koska koostumus on hieman eri...

Lisäksi ostin omegaa. Eiköhän näillä pärjäile. Pistän myös miehen vitamiinikuurille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla