Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäistä/painoista lasta yleensä pidetään vielä sitterissä?

Vierailija
05.06.2009 |

Anteeks jos kyselen tyhmiä, mutta ensi kertaa asialla eikä ihan kaikki ole luonnostaan selvillä ;P Eli meillä on hankittuna semmoinen fisher price cradle swing, menee 0-9kg. Tarviiko sen lisäks jonkin tavallisen sitterin tuosta 9 kg:sta eteenpäin? Mä en yhtään tiedä minkä ikäinen vauva painaa tuon 9 kg tai missä vaiheessa jokin sitteri on jo ihan turha :D Kiitti jos joku jaksaa jeesiä :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi viikkoa sitten pakkasin normaalin sitterin pois.

Syyt; ottaa niin kovat keinuvauhdit siinä ihan itse, että sitteri menee nurin ja on siis vaarallinen hänelle. Lisäksi osaa jo ryömiä eli ei hän edes tykkää olla missään istuimessa "lukittuna" vaan ryömiä ja tutkia maailmaa :D

Meillä myös kaksi vanhempaa lasta, jotka lopettaneet sitterin käytön samoista syistä 7kk iässä.

Et sä mitään muita sittereitä tartte kun toi mikä sulla on. Sen jälkeen kun lapsi ei enää siinä viihdy noin 7 kk eteenpäin käytät syöttötuolia ruokailuissa ja muuten lapsi osaakin jo itse liikkua.

Vierailija
2/3 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi rupeea liikkumaan noin 6 kk, tämän jälkeen ei ainakaan meillä ole enää sitteri käytössä. meillä tosin vauvat vasta lähes 1 veenä painanut tuon 9 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun lapset ovat osanneet istua itse, ovat mieluummin istuneet lattialla, sylissä tai syöttötuolissa.

Alkuvaiheessa sitteri on kyllä kiva, jos se menee kokonaan makuuasentoon, koska siihen pehmeälle on helppo laskea pieni pötkelö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä