Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Hakutulokset
Täällä monesti sanottu että rypsiöljy olisi huono terveydelle - Mikä siinä siis muka on vikana?
Omega 3-rasvoja on runsaasti, omega 6-rasvoja siihen suhteessa maltillisesti.
Täällä monesti sanottu että rypsiöljy olisi huono terveydelle - Mikä siinä siis muka on vikana?
Omega 3-rasvoja on runsaasti, omega 6-rasvoja siihen suhteessa maltillisesti.
Miksi käytätte rypsiöljyä?
Oliiviöljyn sijaan? Onko se puhtaasti hinnan takia?
Kaveri väitti että voi on terveellisempää kuin rypsiöljy tai kevytmargariini :D
Miten moni ei edes ymmärrä perusasioita tyydyttyneiden rasvojen vaaroista? Hohhoijaa...
IS: Onko rypsiöljy terveydelle vaarallista? Näin tutkija vastaa rajuihin väitteisiin
Jaha, piti rientää puolustamaan kotimaista ruokateollisuutta.
IS: Onko rypsiöljy terveydelle vaarallista? Näin tutkija vastaa rajuihin väitteisiin
Jaha, piti rientää puolustamaan kotimaista ruokateollisuutta.
IS Kasviöljy on voita terveellisempi valinta ruuanlaitossa. Rypsiöljy on kaikista terveellisin kasviöljy.
Rypsiöljy valmistetaan puristamalla rypsin siemenistä.
HS. Oliiviöljy vai rypsiöljy?
Siellä vertailu. Kumpaa pitää käyttää?