Hakutulokset
Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan.
Olen Allu ja seurustelen
Olen saanut fiksun nätin naisen ja seurustelen nykyään.
Miksi naisista ei saa keskustella mitään?
Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita.&n
Voi ei, menettääkö Allu työnsä?
80 vähennetään postikeskuksesta.
Vihreiden puheenjohtajistolla menee lujaa: Tapaus Allu Pyhälammi (varapuheenjohtaja)
Seiskan haastattelema seinäjokinen rouva kertoo laittaneensa vieraanvaraisuutensa peliin, kun Pyh
Ei pitäis kysyä koska te ootte niin kuuliaisia
Jos tilanne olis se että sulle jäis sakkoerän maksamisen jälkeen noin 340€ vain käyttö rahaa nelj
Jos miehellä on ongelmia ja mt haasteita niin kumma että sitten ei kelpaa naisille
Olen joo tämän huomannut, itsellä on ongelmia ja tuntuu ettei sen takia enää kelpaa naisille, nuo
Vihreiden puheenjohtajistolla menee lujaa: Tapaus Allu Pyhälammi (varapuheenjohtaja)
Seiskan haastattelema seinäjokinen rouva kertoo laittaneensa vieraanvaraisuutensa peliin, kun Pyh
Ei kovin hyvin mene, 47 tuhatta velkaa, alko ongelma ja huonot kaverit eikä rahaa ole
No mä olen vähän jumissa, juon alkoholia, velkakierre, rahaa ei ole, vakituinen työ, ei jää mitää