Miksi New York eikä Uusi York jos on Uusi-Seelanti?
Miksi lausutaan BBC bii bii sii mutta USA u s a eikä juu s ei?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaisilla kaupungeilla on amerikkalaiset nimet.
Eurooppalaisilla taas suomennettuja. Pariisi. Rooma. Tukholma. Miksi?
Alapa suomentaa USAlaisia nimiä: Intercourse, Sugar Tit, Toad Suck tai ihan vaan Podunk ja Hell.
Vierailija kirjoitti:
No miten Helsinki kääntyy englanniksi. Ruotsista se on hel sing Fors ! Fors of holy sing .
Helsinski, koska se on osa Neuvostoliittoa.
Siis ruotsin Borg ja Burg on suomeksi Pori ja puri .
Eihän moni ymmärrä että Hamburg Hamina Satama suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei ole Yrjö on hiukan sekoittunut Jeesus ja muut pyhikset. Jeesus voitti lohikäärmeen muiden puolesta. Kanadassa on myös samoin näitä new juttuja York juttuja . Kaupunginosia. Uusi maa Helsinki . New land . FIN land. Hieno maa . New City uusi kaupunki. Hel on ruotsia mikä tarkoittaa pyhä . Ruotsissa sing ja Land on kuin englannin kielessä. New town uusi kaupunki . Down town alakaupunki . Toronton kaupungin osat on kiinnostavia . Kirjoitusvirheet unohda.
Mie en ymmärtänt nyt mittää!
Stalin murhasi kristittyjä siksi sitä niin moni rakastaa .
Se teidän Yrjö Georgios ei ole Jeesus .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei ole Yrjö on hiukan sekoittunut Jeesus ja muut pyhikset. Jeesus voitti lohikäärmeen muiden puolesta. Kanadassa on myös samoin näitä new juttuja York juttuja . Kaupunginosia. Uusi maa Helsinki . New land . FIN land. Hieno maa . New City uusi kaupunki. Hel on ruotsia mikä tarkoittaa pyhä . Ruotsissa sing ja Land on kuin englannin kielessä. New town uusi kaupunki . Down town alakaupunki . Toronton kaupungin osat on kiinnostavia . Kirjoitusvirheet unohda.
Mie en ymmärtänt nyt mittää!
Puhu ihan tavallista suomea vain .
Älä nyt vaan ala taas tyrkyttää jotain evakkojuttuja , me on synnytty ihan Suomessa.
FIN ON RUOTSIN KIELESSÄ HIENO SANA. HIENO . MIETI TÄTÄ.
Ruotsiksi FIN hieno Land maa . Ruotsissa on aina oltu positiivisia .
Vierailija kirjoitti:
Se teidän Yrjö Georgios ei ole Jeesus .
Oikea Jeesus syntyi BETLEHEMISSÄ ihmiseksi .
No miten Helsinki kääntyy englanniksi. Ruotsista se on hel sing Fors ! Fors of holy sing .