Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku tubettaja (?) ryöstettiin livestriimissä Helsingissä

Vierailija
24.06.2026 |

Omituinen video oli ainakin Ylilaudalla ja Redditissä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmi yritti ryöstää Deejoospein oluet ja jätkät hyökkäsi paikalle.

Vierailija
22/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vetävät överit koko porukka, tulee Suomesta kerralla parempi paikka. Onneksi se yksi pääsee istumaan ryöstöstä ja pahoinpitelystä jos kerta oli ehdollinen päällä. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Aatami86 hakkasi Tampereen Pelaamon pelikoneet paskaksi samalla kun huuteli Duel-kasinon Ossi Ketolaa apuun. Pelivammainen syytti Veikkausta ja mainosta ulkomaista kasinoa. Ei taida tuollakaan peliongelma olla ainoa ongelma.

Tämä tapaus.  Aaatami sai bännit kickiin saman tien.

 

Mies hajotti Veikkauksen pelikoneita vasaralla Tampereella – lähes kaikki peliautomaatit rikki

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000012097148.html

Vierailija
24/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti vetävät överit koko porukka, tulee Suomesta kerralla parempi paikka. Onneksi se yksi pääsee istumaan ryöstöstä ja pahoinpitelystä jos kerta oli ehdollinen päällä. 😄

Sellaista sähläystä tuo noiden elämä että kärsimys on varmasti isompi jos jäävät henkiin.

Vierailija
25/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mafia rahaa voisi ryöstää, .Joku kehuu rahoillaan ytbessa.miten uskaltaakin.Onkohan ne maissit edes oikeita kun eihän näy tota hopee nauhaa ja repiikin niitä rahoja.Videolla.Onko tuosta kys.videoo tahtosi nähä?julkiset on julkisia ,Ihnettelen niitä kauheita tuloja,verot??ehkä kaikki ei osaa tehdä massia,en ainakaan,enkä oo tubettaja..

Vierailija
26/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaukana on ne ajat, kun Helsingin keskustassa asui varakkaampi väki, nykyään on nistien temmellyskenttä.

Tämä ei tapahtunut lähelläkään Helsingin keskustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukana on ne ajat, kun Helsingin keskustassa asui varakkaampi väki, nykyään on nistien temmellyskenttä.

Tämä ei tapahtunut lähelläkään Helsingin keskustaa.

Mitä Kaarlenkatu 11 mielestäsi on?

Vierailija
28/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukana on ne ajat, kun Helsingin keskustassa asui varakkaampi väki, nykyään on nistien temmellyskenttä.

Tämä ei tapahtunut lähelläkään Helsingin keskustaa.

Mitä Kaarlenkatu 11 mielestäsi on?

Kalliota, monta kilometriä Helsingin keskustasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukana on ne ajat, kun Helsingin keskustassa asui varakkaampi väki, nykyään on nistien temmellyskenttä.

Tämä ei tapahtunut lähelläkään Helsingin keskustaa.

Mitä Kaarlenkatu 11 mielestäsi on?

Kalliota, monta kilometriä Helsingin keskustasta.

Kantakaupunkia se kuitenkin on.

Vierailija
30/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se halusi että munaa nuollaan? Alistamista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se halusi että munaa nuollaan? Alistamista? 

Pridejuttuja, ei niistä terve ihminen ymmärrä mitään.

Vierailija
32/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin videon. Täytyy sanoa että huumeet ilmeisesti tuhoaa aivoja vielä enemmän kuin kuvittelin. Videolla siis joku puliukon oloinen kaveri tekee striimiä ja siihen tulee tyttö joka yrittää viedä miehen kaljat. Mies hermostuu ja tönäisee tyttöä (tai naista), joka alkaa kirkumaan ja avuksi tulee nurkan takana ilmeisesti ryöstötarkoituksessa väijyneet kaverit. Nämä alkavat ilmeisesti lyödä miestä, jolta pääsee pieru koska suoli ilmeisesti aukeaa pelosta. Toinen mies kysyy "teitsä v ittu fart" ja sen jälkeen alkaa vaatia munansa nuolemista. Tilanne jatkuu siten että tämä kamera viedään tyypiltä, mutta striimi jää päälle ja näiden nistien (?) keskustelua ja väittelyä kuuluu muutama minuutti.

Nyt olen nähnyt kaiken.

Vähän rankempaa Kummelia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista miten toi alue on muuttunut siitä kun itse siellä asuin. Aina siellä on ollut nsitejä, mutta nykyään nää nuoretkin ovat aivan kujalla. Silloin ei kaduilla ryöstelty.

Vierailija
34/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRÖÖT

"Teitsä v ittu fart?"

Harvoin on saanut nauraa näin paljon. Vaikka siis vakava juttu toki onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin videon. Täytyy sanoa että huumeet ilmeisesti tuhoaa aivoja vielä enemmän kuin kuvittelin. Videolla siis joku puliukon oloinen kaveri tekee striimiä ja siihen tulee tyttö joka yrittää viedä miehen kaljat. Mies hermostuu ja tönäisee tyttöä (tai naista), joka alkaa kirkumaan ja avuksi tulee nurkan takana ilmeisesti ryöstötarkoituksessa väijyneet kaverit. Nämä alkavat ilmeisesti lyödä miestä, jolta pääsee pieru koska suoli ilmeisesti aukeaa pelosta. Toinen mies kysyy "teitsä v ittu fart" ja sen jälkeen alkaa vaatia munansa nuolemista. Tilanne jatkuu siten että tämä kamera viedään tyypiltä, mutta striimi jää päälle ja näiden nistien (?) keskustelua ja väittelyä kuuluu muutama minuutti.

Nyt olen nähnyt kaiken.

Kiitos yksityiskohtaisesta kuvauksesta 😂

Vierailija
36/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo striimaaja itse kommentoinut eilistä mitenkään? Hänestä ei ole sen pierun jälkeen kuulunut mitään.

Vierailija
37/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukana on ne ajat, kun Helsingin keskustassa asui varakkaampi väki, nykyään on nistien temmellyskenttä.

Tämä ei tapahtunut lähelläkään Helsingin keskustaa.

Mitä Kaarlenkatu 11 mielestäsi on?

Kalliota, monta kilometriä Helsingin keskustasta.

Kantakaupunkia se kuitenkin on.

Pitkäsillan toisella puolella

Vierailija
38/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin mennyt heikompaan kuntoon Suomi Ensin livejen ajasta

Vierailija
39/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin mennyt heikompaan kuntoon Suomi Ensin livejen ajasta

Oliko tämä siellä mukana? Hän kyllä ehti tunnustautua na tsiksi tuossa striimillä ennen kun tilanne lähti käyntiin kunnolla.

Vierailija
40/40 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä likka sai ansionsa mukaan.