Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

63 v nainen eikä yhtään ystävää. Miten elämä meni näin?

Vierailija
24.06.2026 |

Ei niin ketään jonka kans juttelisi. Kesäloma työttömänä, tiedän työllistyväni sijaisuuksiin mutta nyt pidän taukoa. Ja masennus iski. Kun jaksais lähteä yksin liikkeelle. Edes vähäinen puhuminen jonkun kanssa auttaisi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinua nuorempi, mutta löysin ystävän frendie - sovelluksen kautta. Viestitellään viikottain ja nähdään 1-2 viikon välein. Toki sielläkin kirjoittelin useamman kanssa ja usean kanssa olen tavannutkin ennen kuin löytyi ystävä. On niin samanlainen kuin minä.

Vierailija
22/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. 67v N olen ja kun jäin eläkkeelle 65v niin eipä ole ketään kelle puhuisi edes mukavia kuulumisia. Jotku soittavat ja kertovat omista murheistaan, mutta puhelu loppuu jos yhtään yritän kertoa mitä minulle kuuluu. Mies on, mutta hänestä ei ole ystäväksi. Haluaa tehdä omia juttujaan, ei sure minun yksinoloani. 

Olen lähtenyt ajelee välillä E-Suomeen etteivät seinät päälle kaadu, mutta mitäpä se yksin ajelu yksinäisyyteen auttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. 67v N olen ja kun jäin eläkkeelle 65v niin eipä ole ketään kelle puhuisi edes mukavia kuulumisia. Jotku soittavat ja kertovat omista murheistaan, mutta puhelu loppuu jos yhtään yritän kertoa mitä minulle kuuluu. Mies on, mutta hänestä ei ole ystäväksi. Haluaa tehdä omia juttujaan, ei sure minun yksinoloani. 

Olen lähtenyt ajelee välillä E-Suomeen etteivät seinät päälle kaadu, mutta mitäpä se yksin ajelu yksinäisyyteen auttaa.