Lue keskustelun säännöt.
Minulla ei ole mitään
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hanki joskus jotain kivoja juttuja kaappiin ja pehmolelu. Mitä muuta haluat. Luonto, kirjat, kuu, ihminen, asunto, matka?
No on varmasti kun oikein tarkkaan mietit, Koti? Puhelin? Jääkaappi ja ruokaa?
Vanhemmat?
Ei minullakaan, mutta onhan meillä tämä av-palsta <3