Le bureau, vakoojaverkosto Ylellä uusintana
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Moukka on munkin oma suosikki. Jostain syystä naishahmot eivät sillä tavalla iskeneet, vaikka olivatkin hyviä näyttelemään.
Moukalta puuttuu se moukan tuuri. Aina hetkeksi vaikuttaa tilanne lutviintuvan ja sitten mennäänkin taas pää märkänä kohti uusia koettelemuksia.
Hyvä sarja! Sain katsottua viidennen kauden viimeisen jakson loppuun. Jännitys säilyi viimeiseen saakka.
Tukevasti koukussa olen. Ja samalla ranskan kuullunymmärtämistä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti hömppää naisille.
Rohkeista selsikohtauksista päätellen sarja on suunnattu enemmän miehille.
Ekan kauden ahmin, tykkäsin todella mutta: kuinka realistista on kokeneen vakoojan pistää kaikki läskiksi (alkaa kaksoisagentiksi) jokin romanttisen rakkauden takia?
Miten ranskalaiset, sekä miehet että naiset, voivatkin olla niin tyylikkäitä arkisissakin vaatteissa.
Ja NIIN naisellisia naisia lyhyissä hiuksissaan!
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti hömppää naisille.
No ei ole. Muslimiterroristien jahtausta, niiden vankina olemista ja kidutuskeinoja näytetään hyvinkin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt näkee kaikki tuotantokaudet putkeen.
Näkihän ne silloin ekallakin kerralla. En kyllä uudelleen katso vaikka olikin ihan hyvä sarja
Yle julkaisi ensin neljä kautta, viidettä ei ollut silloin esitetty vielä edes Ranskassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sarjassa naiskauneutta?
Moukan naisystävä on aika kaunis.
Kiitos vinkistä, tätä voisikin alkaa katsoa, voittaa vauviksen selailun 6–0. Sentään jotain kivaa tekemistä sairaslomalla.
Tästä tehtiin pari vuotta sitten Amerikkalainen versio The Agency. SkyShowtimessa ainakin on, mutta ei ole saanut hyviä arvosteluita.