Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Le bureau, vakoojaverkosto Ylellä uusintana

Vierailija
01.06.2026 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Suponkin ammattilaiset tykkäävät. 

Kuka on lempihahmosi sarjassa? 

Vierailija
2/33 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näkee kaikki tuotantokaudet putkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala pulma, katsoako lineaaritelevisiosta jakson viikossa vai ahmia kaikki kerralla. 

Vierailija
4/33 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa se viimeinen kausi :(

Vierailija
5/33 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa se viimeinen kausi :(

Miksi? Minua harmittaa kun yksi sarjan tekijöistä menehtyi koronaan 2020 :(

Vierailija
6/33 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa se viimeinen kausi :(

Miksi? Minua harmittaa kun yksi sarjan tekijöistä menehtyi koronaan 2020 :(

Se keskittyi liikaa sivuhenkilöihin ja oli muutenkin ihmeellinen rakenteeltaan. Moni juonikuvio / ihmiskohtalo jäi auki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/33 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa se viimeinen kausi :(

Miksi? Minua harmittaa kun yksi sarjan tekijöistä menehtyi koronaan 2020 :(

Se keskittyi liikaa sivuhenkilöihin ja oli muutenkin ihmeellinen rakenteeltaan. Moni juonikuvio / ihmiskohtalo jäi auki. 

Sarjaan olisi saanut helposti tehtyä seuraavan tuotantokauden. Ja sitä seuraavan. Sarjassa on monta mielenkiintoista hahmoa. 

Vierailija
8/33 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa vieläkin se Jonasin kommentti työpaikalla kakkaamisesta. Teräviä havaintoja! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/33 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin koko sarjan kun se esitettiin ensimmäistä kertaa.  Jotkut kehuivat, minua ahdisti.  Liian totista, ei huumorin häivääkään. En tarkoita, että pitäisi olla komediaa, mutta nuo agenttijutut eivät ole minun suosikkejani. 

Vierailija
10/33 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt näkee kaikki tuotantokaudet putkeen. 

Näkihän ne silloin ekallakin kerralla. En kyllä uudelleen katso vaikka olikin ihan hyvä sarja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/33 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että Yle näyttää näitä "vanhoja" sarjoja uudelleen, kun mulla mennyt  moni ohi. Ensimmäinen kausi katsottu ja olen ihan koukussa.

Vierailija
12/33 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syklonia muuten näyttelee sama mies, joka on Mahdoton tapaus sarjassa pääpoliisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/33 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin koko sarjan kun se esitettiin ensimmäistä kertaa.  Jotkut kehuivat, minua ahdisti.  Liian totista, ei huumorin häivääkään. En tarkoita, että pitäisi olla komediaa, mutta nuo agenttijutut eivät ole minun suosikkejani. 

Heillä on paljon itseironista huumoria. Tietenkään ranskalaissarja ei ole kuin Hollywood-sarja ja onneksi niin. 

Vierailija
14/33 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon just tätö sarjaa, todella mielenkiintoinen ja hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/33 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! Suponkin ammattilaiset tykkäävät. 

Kuka on lempihahmosi sarjassa? 

Moukkahan se. 

Vierailija
16/33 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa se viimeinen kausi :(

Niin harmittaa. Ilmeisesti oli tarkoitus tehdä lisää kausia, mutta sitten se jäi. 

 

Moukan naisystävän joutuminen murhatuksi oli kammottavaa. Toisaalta ajattelin, että ehkä se oli vain Moukan painajainen, eikä tapahtunut. 

Vierailija
17/33 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. En ole ennen katsonut, mutta voisin kokeilla, kun Promesan viikon jaksot on jo katsottu.

Vierailija
18/33 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! Suponkin ammattilaiset tykkäävät. 

Kuka on lempihahmosi sarjassa? 

Minulla on monta suosikkia ja he vaihtelevat jaksosta jaksoon. Sinnikäs Marie-Jeanne on kyllä jotenkin suomalaisnaisen oloinen nainen ja muita kantava voima sarjassa. 

Vierailija
19/33 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minun suosikkisarja kautta aikojen. Olen katsonut aiemmin kaikki kaudet ja nyt ihanaa kun saan nautiskella uudelleen huippusarjadta . Minuun vetoaa erityisesti tällaiset vakoojasarjat ja etenkin kun sarja on  ranskalainen eikä jenkkisarja.

Vierailija
20/33 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka on munkin oma suosikki. Jostain syystä naishahmot eivät sillä tavalla iskeneet, vaikka olivatkin hyviä näyttelemään.