Le bureau, vakoojaverkosto Ylellä uusintana
Kommentit (33)
Nyt näkee kaikki tuotantokaudet putkeen.
Hankala pulma, katsoako lineaaritelevisiosta jakson viikossa vai ahmia kaikki kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa se viimeinen kausi :(
Miksi? Minua harmittaa kun yksi sarjan tekijöistä menehtyi koronaan 2020 :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa se viimeinen kausi :(
Miksi? Minua harmittaa kun yksi sarjan tekijöistä menehtyi koronaan 2020 :(
Se keskittyi liikaa sivuhenkilöihin ja oli muutenkin ihmeellinen rakenteeltaan. Moni juonikuvio / ihmiskohtalo jäi auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa se viimeinen kausi :(
Miksi? Minua harmittaa kun yksi sarjan tekijöistä menehtyi koronaan 2020 :(
Se keskittyi liikaa sivuhenkilöihin ja oli muutenkin ihmeellinen rakenteeltaan. Moni juonikuvio / ihmiskohtalo jäi auki.
Sarjaan olisi saanut helposti tehtyä seuraavan tuotantokauden. Ja sitä seuraavan. Sarjassa on monta mielenkiintoista hahmoa.
Minua naurattaa vieläkin se Jonasin kommentti työpaikalla kakkaamisesta. Teräviä havaintoja!
Katsoin koko sarjan kun se esitettiin ensimmäistä kertaa. Jotkut kehuivat, minua ahdisti. Liian totista, ei huumorin häivääkään. En tarkoita, että pitäisi olla komediaa, mutta nuo agenttijutut eivät ole minun suosikkejani.
Vierailija kirjoitti:
Nyt näkee kaikki tuotantokaudet putkeen.
Näkihän ne silloin ekallakin kerralla. En kyllä uudelleen katso vaikka olikin ihan hyvä sarja
Hienoa että Yle näyttää näitä "vanhoja" sarjoja uudelleen, kun mulla mennyt moni ohi. Ensimmäinen kausi katsottu ja olen ihan koukussa.
Syklonia muuten näyttelee sama mies, joka on Mahdoton tapaus sarjassa pääpoliisina.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin koko sarjan kun se esitettiin ensimmäistä kertaa. Jotkut kehuivat, minua ahdisti. Liian totista, ei huumorin häivääkään. En tarkoita, että pitäisi olla komediaa, mutta nuo agenttijutut eivät ole minun suosikkejani.
Heillä on paljon itseironista huumoria. Tietenkään ranskalaissarja ei ole kuin Hollywood-sarja ja onneksi niin.
Katon just tätö sarjaa, todella mielenkiintoinen ja hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! Suponkin ammattilaiset tykkäävät.
Kuka on lempihahmosi sarjassa?
Moukkahan se.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa se viimeinen kausi :(
Niin harmittaa. Ilmeisesti oli tarkoitus tehdä lisää kausia, mutta sitten se jäi.
Moukan naisystävän joutuminen murhatuksi oli kammottavaa. Toisaalta ajattelin, että ehkä se oli vain Moukan painajainen, eikä tapahtunut.
Kiitos vinkistä. En ole ennen katsonut, mutta voisin kokeilla, kun Promesan viikon jaksot on jo katsottu.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! Suponkin ammattilaiset tykkäävät.
Kuka on lempihahmosi sarjassa?
Minulla on monta suosikkia ja he vaihtelevat jaksosta jaksoon. Sinnikäs Marie-Jeanne on kyllä jotenkin suomalaisnaisen oloinen nainen ja muita kantava voima sarjassa.
Tämä on minun suosikkisarja kautta aikojen. Olen katsonut aiemmin kaikki kaudet ja nyt ihanaa kun saan nautiskella uudelleen huippusarjadta . Minuun vetoaa erityisesti tällaiset vakoojasarjat ja etenkin kun sarja on ranskalainen eikä jenkkisarja.
Moukka on munkin oma suosikki. Jostain syystä naishahmot eivät sillä tavalla iskeneet, vaikka olivatkin hyviä näyttelemään.
Todellakin! Suponkin ammattilaiset tykkäävät.
Kuka on lempihahmosi sarjassa?