Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Rakentaminen on päin helvettiä
12.02.2020 |
Kaikki saatanan uudetkin rakennukset umpihomeessa. Ja kaikki koulut, virastot, talot... Miten tähän voi olla varaa?!?!?!?! Ei ihme, että ihmiset voivat huonosti!
Kommentit (226)
Tämän maan rakenusala joutais kaatopaikalle haisemaan!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sontaa sioille ja naurut päälle.
Rautaa laulamaan ja kunnolla kusettajat montun pohjalle!!
Rakennusala on tämän maan pakoaukko mistä skeida lentää!!
Rakentaminen ja sen laatu on täysin oikeassa suhteessa siihen, mitä maksetaan ja kelle
Alue: Aihe vapaa
60- ja 70-luvuilla kaikkein huonoimmat kerrostalot rakennettiin.