Mieskaverin yksipuolinen ruokavalio ja nirsoilu,alkaa ärsyttää
Joka hiton päivä pakastepizzaa,sipsejä ja limsaa.
Tekemääni jauhelihakastiketta söi hukutettuaan sen ketsuppiin eikä koskenut perunoihin, vaan söi kastikkeen paljaaltaan.
Aamulla mies juo pelkän kahvin.
Ja päivällä taas pizza uuniin.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, minkälaista tämmösen kanssa olis käydä ulkona syömässä, puhumattakaan matkustamisesta.
Ei tämmöiset matkusta tai käy ulkona syömässä. Parasta elämässä on videopelit ja kotona röhkiminen.
Tässä näkyy ihmisten erilaisuus. Joku haluaa olla kotona ja vaikka pelata niitä videopelejä. Toinen haluaa matkustaa ja harrastaa poissa kotoa. Ei kumpikaan ole väärä tapa. Ehkä heistä voi tulla hyväkin pari mikäli antavat toisilleen tilaa olla oma itsensä. Jos tämä ei onnistu, niin on parempi olla vain ystäviä.
Mitäs veikkaat, kumpi elämäntyyli on terveellisempi? Kas kun et ehdota, että tupakoiva rappioalkkis on sopivaa seuraa itsestään huolehtivalle ihmiselle; voisivat olla hyviä ystäviä tai jopa pari. <
Olen nähnyt useampia elämäänsä tyytyväisiä ihmisiä jotka elävät epäterveellisesti kuin niitä jotka elävät terveellisesti. Esimerkiksi sinusta ei saa kuvaa onnellisesta ja elämäänsä tyytyväisestä henkilöstä.
Olen tavannut pareja joista toinen on aktiivinen matkustelija ja toinen kotihiiri. Ei ongelmia. Heillä on muita yhteisiä kiinnostuksen aiheita sekä luonteeltaan ovat sopuisia. Rappioalkoholistilla on usein muitakin ongelmia kuin alkoholi. Tällöin myöskään itsestään huolehtiva ihminen ei todennäköisesti viihdy hänen kanssaan. Eikä toisinpäin.
Taas? Tämä sama avaushan oli muutama viikko sitten täällä
Vierailija kirjoitti:
Taas? Tämä sama avaushan oli muutama viikko sitten täällä
Mode poistaa ketjuja sitä vauhtia ettei perässä pysy.
Miten niin mies on nirso, toi akkahan tässä nirso on!
No mikä pakko kaverien kanssa on hengata päivittäin? Jos taas on miesystävästä kyse, niin pakkoko sinun on sitä ruokkia.
Ihmiset, jotka valittavat toisten syömisestä, ovat niitä hirveimpiä haaskoja maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, minkälaista tämmösen kanssa olis käydä ulkona syömässä, puhumattakaan matkustamisesta.
Ei tämmöiset matkusta tai käy ulkona syömässä. Parasta elämässä on videopelit ja kotona röhkiminen.
Tässä näkyy ihmisten erilaisuus. Joku haluaa olla kotona ja vaikka pelata niitä videopelejä. Toinen haluaa matkustaa ja harrastaa poissa kotoa. Ei kumpikaan ole väärä tapa. Ehkä heistä voi tulla hyväkin pari mikäli antavat toisilleen tilaa olla oma itsensä. Jos tämä ei onnistu, niin on parempi olla vain ystäviä.
Mitäs veikkaat, kumpi elämäntyyli on terveellisempi? Kas kun et ehdota, että tupakoiva rappioalkkis on sopivaa seuraa itsestään huolehtivalle ihmiselle; voisivat olla hyviä ystäviä tai jopa pari.
Sepä ei sinulle kuulu viheltävää vttuakaan, onko toisen ihmisen elämäntyyli terveellinen vai ei. Kannattaa keskittyä siihen omaan napaan ja vaikka yrittää kehittää luonnettaan siedettävämmäksi.
Mulla on vaimo samanlainen, tosin rasittava kasvissyöjä. Eli vetää kaikkea ultraprosessoitua soijasettiä ym. Itsekin 90% kasvissyöjä, mutta verinen pihvi on nöin kesällä way to go.
Muuten ei haittaa, mutta se ehdottomuus ilman järkeenkäyviä perusteluja on joskus ihmetyttänyt.
Ei minua haittaisi. Tykkään kokata ja toinen syököön mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tämä "aarre" on edes päätynyt mieskaveriksi?
En kuulea alkanut eka treffeillä kysellä ruokavaliosta! Ap
Ja toisilla treffeillä seurustelitte jo? Pidätkö lukijoita tyhminä?
Mitä hiton väliä jos mies on kiva ja hauska ja osaa tyydyttää sut!
Anna syödä, mitä väliä!
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, minkälaista tämmösen kanssa olis käydä ulkona syömässä, puhumattakaan matkustamisesta.
Tiedän pari hyvää pizzeriaa, joista saa isoja salaattiannoksia. Tonne voisi oikein hyvin mennä yhdessä syömään tuollaisen kanssa.
Mitäs veikkaat, kumpi elämäntyyli on terveellisempi? Kas kun et ehdota, että tupakoiva rappioalkkis on sopivaa seuraa itsestään huolehtivalle ihmiselle; voisivat olla hyviä ystäviä tai jopa pari.