Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauskin osuus Tynkkysen "rasismi" kohussa.

Vierailija
22.06.2026 |

On se kun kukaan ei ole tähänkään minuutti asti kertonut mitä se rasismi oli. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökö Tynkkynen hormoneja raskautuakseen vai miksi on niin turvonnut ja pöhöttynyt?

Jaa, että nytkö se oli jonkun kravatinkuvan sijaan jotain ulkonäössä. Vassari ei ikinä petä. 

Vierailija
22/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukseksi tullut lähinnä vttua ja persupersua. Vieläkin on epäselvää se, että mitä se harjoitettu rassismi oli 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaukseksi tullut lähinnä vttua ja persupersua. Vieläkin on epäselvää se, että mitä se harjoitettu rassismi oli 

Vassarit ei muuta osaa.

Vierailija
24/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökö Tynkkynen hormoneja raskautuakseen vai miksi on niin turvonnut ja pöhöttynyt?

Sehän on mainiota, että rassistit tunnistaa noin kätevästi ulkonäöstä! Vai mitä tarkoitat?

Vierailija
25/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan äänestivät vihreiden ja vasemmiston mepit. On hyvä tietää että vihreillä ja vasemmistolla on yhteinen arvopohja.

Vierailija
26/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaukseksi tullut lähinnä vttua ja persupersua. Vieläkin on epäselvää se, että mitä se harjoitettu rassismi oli 

Ei edelleenkään vastausta. Mikä siinä on ettei voi sanoa ainuttakaan perustelua???? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaukseksi tullut lähinnä vttua ja persupersua. Vieläkin on epäselvää se, että mitä se harjoitettu rassismi oli 

Ei edelleenkään vastausta. Mikä siinä on ettei voi sanoa ainuttakaan perustelua???? 

Sanotaan, että on rasismia, mutta ei kerrota mikä siinä oli sitä. Jankataan samaa jatkuvasti ilman mitään argumenttia. Ainoat vastaukset joko persu sitä ja tätä tai joku muu jankkaus. Tiedetään itsekkin ettei ole rasismia, mutta pakko öyhöttää sen muodin vuoksi. 

Vierailija
28/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaukseksi tullut lähinnä vttua ja persupersua. Vieläkin on epäselvää se, että mitä se harjoitettu rassismi oli 

Ei edelleenkään vastausta. Mikä siinä on ettei voi sanoa ainuttakaan perustelua???? 

Tietävät, ettei ole mitään jankuttaa takaisin. Kerrankin vasen puoli otti päin näköä ja kunnolla.