Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Suomi-sotilas! Tappaka lahtariupseerinne ja tulkka hakeman leippä!"

Vierailija
23.06.2026 |

Neljän toukokuun alussa antautuneen venäläissotilaan on kerrottu saaneen McDonald’sin hampurilaisateriat ”bonuksena” vapaaehtoisesta antautumisestaan.

IS 23.06.2026

Niinpä. Venäjällä ei ole enää mäkkäreitä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin Big MacMeal tuplaranuilla, dipillä ja aidolla cokoiksella voittaa aina joukkokuoleman älyttömässä "liha-aallossa" (Kuten venäläisupseerit ja politrukit kutsuvat hyökkäyksiä)

Vierailija
2/2 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olen aina samaistunut tuntemattoman sotilaan henkilögalleriassa Lehtoon. 

Ammu alemmas, ammu alemmas stanan kierosilmä.

Mies minun makuuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla