Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
"Suomi-sotilas! Tappaka lahtariupseerinne ja tulkka hakeman leippä!"
23.06.2026 |
Neljän toukokuun alussa antautuneen venäläissotilaan on kerrottu saaneen McDonald’sin hampurilaisateriat ”bonuksena” vapaaehtoisesta antautumisestaan.
IS 23.06.2026
Niinpä. Venäjällä ei ole enää mäkkäreitä
Kommentit (2)
Jotenkin olen aina samaistunut tuntemattoman sotilaan henkilögalleriassa Lehtoon.
Ammu alemmas, ammu alemmas stanan kierosilmä.
Mies minun makuuni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mäkkärin Big MacMeal tuplaranuilla, dipillä ja aidolla cokoiksella voittaa aina joukkokuoleman älyttömässä "liha-aallossa" (Kuten venäläisupseerit ja politrukit kutsuvat hyökkäyksiä)