Keir Starmerin veropolitiikka
"Keir Starmerin ja valtiovarainministeri Rachel Reevesin veropolitiikka nojautui tavoitteeseen luoda talouskasvua ilman suorien veroasteiden korotuksia. Heidän linjauksensa keskiössä oli lupaus olla nostamatta työssäkäyvien tuloveroa, arvonlisäveroa (VAT) eikä kansallisvakuutusmaksuja.
Puolue keskittyi porsaanreikien tukkimiseen, kuten verovapaiden erityisasemien (ns. non-dom-status) lakkauttamiseen ja pääomatuloverotuksen tiukentamiseen."
Syy siihen miksi Starmer pakotettiin eroamaan?
Kommentit (2)
Eroamiseen johti useita tai siis lukuisia syitä. Hänet tullaan muistamaan historian huonoimpana pääministerinä.
Seuraavalla on kansalta 0.01% mandaatti, mikä voisikaan mennä pieleen?
Suomihan on eun vapaa kassa josta eu saa aina rahaa nostaa ja se on syy ettei suomessa tule olemaan talouskasvua koskaan.