Lue keskustelun säännöt.
Black mirror - Mikä on sinun suosikkijaksosi?
01.02.2017 |
Black mirroria katsoneet, mikä on mielestäsi paras jakso ja miksi?
(ei ole pakko selittää miksi.)
Kommentit (22)
Katsoin pari uusimman kauden jaksoa. Ihan wokea? Onko ne aiempien kausien jaksot myös?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rachel, Jack and Ashley Too on ainaki yks lemppari