Lue keskustelun säännöt.
Jos sulla olis bändi, niin minkä tyylistä musaa se soittaisi?
21.06.2022 |
Ja minkä niminen bändi se olisi?
Mun bändin nimi olisi Ruined Permanent. Musatyyli olisi punk rock.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vasu pois!
Bändi soittaisi av-teemaista suomirockia ja laulelmia.