Olen nyt viisi kertaa kertonut mitä tapahtui tänään kaupan parkkipaikalla.
Ja se on myös joka kerta poistettu. Huomiot. Aloitus ei rikkonut ainuttakaan sääntöä. Miksi on säännöt jos niillä ei ole edes mitään merkitystä??
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
M uslimeja saa tällä palstalla pelkästään kehua.
Ovat parhaita tyyppejä!
Kai te tajusitte että tämä oli sarkasmia.
Puhuin vain palstan moderointilinjauksesta.
Muslimit ovat minustakin ongelmajätettä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä jutut voi kertoa vain äksässä. Ainut paikka jossa puhetta ei sensuroida.
Siis valeinfon ja öyhötyksen pahin pesäke. Ilmankos olette niin sekaisin.
Se on ihan moderaattorien kuukautiskierrostta kiinni mikä milloinkin poistetaan, ei tämä mikään vakavastiotettava keskustelufoorumi ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten meinasit kertoa? (jos vaikka nyt ketju eläisi?).
Mu S L 1 mista joka ahdisteli suomalaista naista kaupan parkkipaikalla.
Miten voi nähdä kenenkään ulkomuodosta hänen uskontonsa, varsinkaan miehistä?
Jos Jeesus liikkuisi näinä päivinä Suomessa pukeutuneena nykyaikaisesti, häntä pidettäisi luultavasti mslmina, vaikka olisi mitä suurimmassa määrin ju'talainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten meinasit kertoa? (jos vaikka nyt ketju eläisi?).
Mu S L 1 mista joka ahdisteli suomalaista naista kaupan parkkipaikalla.
Autoitko naista?
Täälläkin pitäisi