Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette löydä kumppania, miten pärjäätte?

Vierailija
20.06.2026 |

Omalla kohdalla yksinjääminen on vähän sellainen tunteiden vuoristorata. Pääasiassa olen asian kanssa jo ihan suht sinut, ennen otin oman kelpaamattomuuteni aika raskaasti ja synkät ajatukset varjostivat elämääni miltei päivittäin. Välillä syylistin naisia, välillä itseäni, kunnes lopulta myönsin itselleni sen, että oikeasti inhosin ja vihasin vain itseäni, mutta kohdistin sitä naisiin. 

Ajoittain edelleen synkät ajatukset varjostavat elämääni, ja koen tiettyä kateutta niitä kohtaan, jotka saavat kokea itsensä rakastetuiksi. Kesäaika on yleensä se ikävin aika olla yksin, mutta onhan siihenkin jo vuosien varrella tottunut. Usein kyllä kysyn itseltäni, että miksi minä olen tällainen kuin olen. Mitäänsanomaton ja tylsä "mies", joka ei ole millään tasolla naisten mielenkiintoa herättävä. Miten minun pitäisi muuttua, että olisin kiinnostava? En oikein ole vastausta löytänyt.

Ajoittain minunkin elämääni ilmaantuu kivoja naisia, mutta syystä tai toisesta heidän suhteensa on mahdotonta toimia. Jos nyt enää uskaltaisi edes toimiakaan kun on sen yli 15 vuotta ikäisiään näissä asioissa jäljessä.

En minä usko koskaan rakkautta saavani kokea, mutta siitäkin huolimatta kyllä elättelen toiveita, että jospa jonain päivänä tähänkin risukasaan aurinko paistaisi, ja saisi edes muutaman päivän tai viikon ajan tuntea olevansa ihan kelvollinen ihminen jonkun naisen mielestä.

 

Terveisin Naispelko33

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähesty niitä tylsiä värittömiä naisia, jotka ei herätä muiden miesten mielenkiintoa. 

Tämä nyt on kyllä vähän tökerö neuvo mielestäni. Eikai kukaan lähesty sellaisia ihmisiä, jotka eivät kiinnosta? Siksi kai tässä minä ja moni muukin on yksin. Eikä se väärin ole. Ei minua haittaa jos joku on tylsä, väritön jne. Koska itsekin olen, mutta pitää olla jotain kemiaa kuitenkin, että minua alkaa kiinnostamaan. Aika monenlaisista naisista olen kiinnostunut lyhyehkön elämäni aikana, mutta ei vaan osu.

 

Terveisin Naispelko33 

Joo ja minä ku oon se tylsä nainen, josta miehet eivät koskaan kiinnostu, niin en todellakaan halua jonkun lähestyvän minua vain sen takia. 

 

Kyllä sen lähestymisen pitäisi olla aitoa, eikä että huolii kenet tahansa minimivaatimuksena pulssi. Näitähän harvakseltaan osuukin kohdalle ja on päivänselvää ettei miestä yhtään kiinnosta. Joten ei sitten minuakaan. 

 

Olen pian jo 50v ja hyväksynyt yksinäisyyteni. Nuorena se oli vaikeeta, mutta siitä jos selviää yli, alkaa helpottaa. Mutta on tärkeää huolehtia elämänsä sillä tavalla, että on edes rahaa harrastaa jotain mielekästä. Yksinäisyyden vielä jotenkin kestän, mutta en kestäisi köyhyyttä. Mitään ei voisi tehdä, olla vain yksin ja hengittää sisään ja ulos.

Vierailija
62/71 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähesty niitä tylsiä värittömiä naisia, jotka ei herätä muiden miesten mielenkiintoa. 

Tämä nyt on kyllä vähän tökerö neuvo mielestäni. Eikai kukaan lähesty sellaisia ihmisiä, jotka eivät kiinnosta? Siksi kai tässä minä ja moni muukin on yksin. Eikä se väärin ole. Ei minua haittaa jos joku on tylsä, väritön jne. Koska itsekin olen, mutta pitää olla jotain kemiaa kuitenkin, että minua alkaa kiinnostamaan. Aika monenlaisista naisista olen kiinnostunut lyhyehkön elämäni aikana, mutta ei vaan osu.

 

Terveisin Naispelko33 

Yllättyisit kuin mukavia nämä ns "tylsät ja värittömät." Naiset voi olla. Päältä saattaa näyttää ihan eriltä mitä sitten kun nainen avautuu ja uskaltaa olla oma itsensä.

Eri mutta voisiko joku määritellä "tylsän ja värittömän"? Onko se ulkonäkö, pukeutuminen vai käytös vai kaikkea näitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvin yksin pärjää. Ei tarvitse tehdä loma-anomusta viikonlopun menoihin,ei ilmoittaa kellonaikaa koska tulen yms.

Vierailija
64/71 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähesty niitä tylsiä värittömiä naisia, jotka ei herätä muiden miesten mielenkiintoa. 

Tämä nyt on kyllä vähän tökerö neuvo mielestäni. Eikai kukaan lähesty sellaisia ihmisiä, jotka eivät kiinnosta? Siksi kai tässä minä ja moni muukin on yksin. Eikä se väärin ole. Ei minua haittaa jos joku on tylsä, väritön jne. Koska itsekin olen, mutta pitää olla jotain kemiaa kuitenkin, että minua alkaa kiinnostamaan. Aika monenlaisista naisista olen kiinnostunut lyhyehkön elämäni aikana, mutta ei vaan osu.

 

Terveisin Naispelko33 

Yllättyisit kuin mukavia nämä ns "tylsät ja värittömät." Naiset voi olla. Päältä saattaa näyttää ihan eriltä mitä sitten kun nainen avautuu ja uskaltaa olla oma itsensä.

Eri mutta voisiko joku määritellä "tylsän ja värittömän"? Onko se ulkonäkö, pukeutuminen vai käytös vai kaikkea näitä?

Huomiota herättämätön. Sekä ulkonäkö, että käytös. Naapurin tyttö, tai oikeastaan naapurin täti. 

Vierailija
65/71 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oma kelpaamattomuuteni masensi enemmän, mutta näin päälle 30 vuotiaana olen elämääni suhteellisen tyytyväinen. Toki välillä tulee aikoja kun oma yksinäisyys masentaa. Tällä hetkellä tosin työt aiheuttavat niin paljon stressiä ettei juuri kerkeä omaa kelpaamattomuuttaan ajatella. Näin ikisinkkuna olenkin miettinyt että vaihtaisin nykyisen vaativan asiantuntija työni johonkin tavalliseen duunarityöhön, kun ei rahaakaan kulu juuri mihinkään kun ei ole perhettä.

Vierailija
66/71 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku lemmikki ennemmin tai kehitä itseäsi harrastusten kautta, lähde opiskelemaan ja matkustele. Seurustelu ei nyt mitenkään ihmeellistä ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/71 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähesty niitä tylsiä värittömiä naisia, jotka ei herätä muiden miesten mielenkiintoa. 

Tämä nyt on kyllä vähän tökerö neuvo mielestäni. Eikai kukaan lähesty sellaisia ihmisiä, jotka eivät kiinnosta? Siksi kai tässä minä ja moni muukin on yksin. Eikä se väärin ole. Ei minua haittaa jos joku on tylsä, väritön jne. Koska itsekin olen, mutta pitää olla jotain kemiaa kuitenkin, että minua alkaa kiinnostamaan. Aika monenlaisista naisista olen kiinnostunut lyhyehkön elämäni aikana, mutta ei vaan osu.

 

Terveisin Naispelko33 

Joo ja minä ku oon se tylsä nainen, josta miehet eivät koskaan kiinnostu, niin en todellakaan halua jonkun lähestyvän minua vain sen takia. 

 

Kyllä sen lähestymisen pitäisi olla aitoa, eikä että huolii kenet tahansa minimivaatimuksena pulssi. Näitähän harvakseltaan osuukin kohdalle ja on päivänselvää ettei miestä yhtään kiinnosta. Joten ei sitten minuakaan. 

 

Olen pian jo 50v ja hyväksynyt yksinäisyyteni. Nuorena se oli vaikeeta, mutta siitä jos selviää yli, alkaa helpottaa. Mutta on tärkeää huolehtia elämänsä sillä tavalla, että on edes rahaa harrastaa jotain mielekästä. Yksinäisyyden vielä jotenkin kestän, mutta en kestäisi köyhyyttä. Mitään ei voisi tehdä, olla vain yksin ja hengittää sisään ja ulos.

Kyllähän sillä rahalla saa onnea, ainakin omallakin kohdalla kun muuten se onni on aika kiven alla. En minä mikään rikas ole, mutta sen verran kuitenkin on saanut säästöön, että aika monesta pulasta selviää ja on vara harrastaa ilman, että suuremmin harmittaa. Että ainakin se hyvä puoli tässä yksinäisyydessä on ollut, että näin duunarinakin on jäänyt säästöön ihan kohtalainen summa kun ei ole lapsia tai naisystävää. Enkä nyt tarkoita, että nainen olisi joku pelkkä rahan perässä olija, vaan tottakai kustannukset kasvaa kahdelta ihmiseltä. Samalla tavallahan minäkin hänen budjettiaan ajoittain söisin. Joku tähän olisi kuitenkin tarttunut.

 

Terveisin Naispelko33 

Vierailija
68/71 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota joku lemmikki ennemmin tai kehitä itseäsi harrastusten kautta, lähde opiskelemaan ja matkustele. Seurustelu ei nyt mitenkään ihmeellistä ole

Olen allerginen miltei kaikille karvaisille otuksille. Koira olisi kyllä kiva kaveri, mutta sekin tuo sen oman vastuunsa, ja suurimman osan ajastaan sekin joutuisi olemaan yksin jos en hankkisi sille kaveria. Käsittääkseni koirissa ainakin on rotuja joita allergikotkin sietävät? Opiskelu ei ole kyllä minua varten, ihan mielelläni vaan kituuttelen töissä ja nostelen palkkaa. Mihinkään ulkomaille minua ei yksin innosta mennä, mutta kotimaassa matkailen kyllä ihan mielellään.

 

Terveisin Naispelko33 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/71 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähesty niitä tylsiä värittömiä naisia, jotka ei herätä muiden miesten mielenkiintoa. 

Tämä nyt on kyllä vähän tökerö neuvo mielestäni. Eikai kukaan lähesty sellaisia ihmisiä, jotka eivät kiinnosta? Siksi kai tässä minä ja moni muukin on yksin. Eikä se väärin ole. Ei minua haittaa jos joku on tylsä, väritön jne. Koska itsekin olen, mutta pitää olla jotain kemiaa kuitenkin, että minua alkaa kiinnostamaan. Aika monenlaisista naisista olen kiinnostunut lyhyehkön elämäni aikana, mutta ei vaan osu.

 

Terveisin Naispelko33 

Yllättyisit kuin mukavia nämä ns "tylsät ja värittömät." Naiset voi olla. Päältä saattaa näyttää ihan eriltä mitä sitten kun nainen avautuu ja uskaltaa olla oma itsensä.

Eri mutta voisiko joku määritellä "tylsän ja värittömän"? Onko se ulkonäkö, pukeutuminen vai käytös vai kaikkea näitä?

Huomiota herättämätön. Sekä ulkonäkö, että käytös. Naapurin tyttö, tai oikeastaan naapurin täti. 

Eikös se ns. naapurin tyttö ole ollut se kaikkein halutuin tai ainakin muuaalla näin on ollut ja itsellä.

Vierailija
70/71 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivä kerrallaan ja muita elämän mahdollisuuksia ja harrastuksia nauttien.
Ei oo naamaa eikä charmia, enkä halua "ahdistella" muita julkisissa tiloissa. 
Kyllä joku ehkä joskus kiinnostuu tai tekee aloitteen.

Ei ainakaan muijat tee aloitteita

Herrahan on ilmiselvä nero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/71 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähesty niitä tylsiä värittömiä naisia, jotka ei herätä muiden miesten mielenkiintoa. 

Tämä nyt on kyllä vähän tökerö neuvo mielestäni. Eikai kukaan lähesty sellaisia ihmisiä, jotka eivät kiinnosta? Siksi kai tässä minä ja moni muukin on yksin. Eikä se väärin ole. Ei minua haittaa jos joku on tylsä, väritön jne. Koska itsekin olen, mutta pitää olla jotain kemiaa kuitenkin, että minua alkaa kiinnostamaan. Aika monenlaisista naisista olen kiinnostunut lyhyehkön elämäni aikana, mutta ei vaan osu.

 

Terveisin Naispelko33 

Yllättyisit kuin mukavia nämä ns "tylsät ja värittömät." Naiset voi olla. Päältä saattaa näyttää ihan eriltä mitä sitten kun nainen avautuu ja uskaltaa olla oma itsensä.

Eri mutta voisiko joku määritellä "tylsän ja värittömän"? Onko se ulkonäkö, pukeutuminen vai käytös vai kaikkea näitä?

Huomiota herättämätön. Sekä ulkonäkö, että käytös. Naapurin tyttö, tai oikeastaan naapurin täti. 

Useimmat niistäkin jahtaa niitä samoja miehiä kuin muutkin naiset. Eikö heillekään tavis kelpaa. --tarpeeksi monet pakit kokenut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme