Te jotka ette löydä kumppania, miten pärjäätte?
Omalla kohdalla yksinjääminen on vähän sellainen tunteiden vuoristorata. Pääasiassa olen asian kanssa jo ihan suht sinut, ennen otin oman kelpaamattomuuteni aika raskaasti ja synkät ajatukset varjostivat elämääni miltei päivittäin. Välillä syylistin naisia, välillä itseäni, kunnes lopulta myönsin itselleni sen, että oikeasti inhosin ja vihasin vain itseäni, mutta kohdistin sitä naisiin.
Ajoittain edelleen synkät ajatukset varjostavat elämääni, ja koen tiettyä kateutta niitä kohtaan, jotka saavat kokea itsensä rakastetuiksi. Kesäaika on yleensä se ikävin aika olla yksin, mutta onhan siihenkin jo vuosien varrella tottunut. Usein kyllä kysyn itseltäni, että miksi minä olen tällainen kuin olen. Mitäänsanomaton ja tylsä "mies", joka ei ole millään tasolla naisten mielenkiintoa herättävä. Miten minun pitäisi muuttua, että olisin kiinnostava? En oikein ole vastausta löytänyt.
Ajoittain minunkin elämääni ilmaantuu kivoja naisia, mutta syystä tai toisesta heidän suhteensa on mahdotonta toimia. Jos nyt enää uskaltaisi edes toimiakaan kun on sen yli 15 vuotta ikäisiään näissä asioissa jäljessä.
En minä usko koskaan rakkautta saavani kokea, mutta siitäkin huolimatta kyllä elättelen toiveita, että jospa jonain päivänä tähänkin risukasaan aurinko paistaisi, ja saisi edes muutaman päivän tai viikon ajan tuntea olevansa ihan kelvollinen ihminen jonkun naisen mielestä.
Terveisin Naispelko33
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Sydäntäriipaisevan koskettava
nuoren miehen avautuminen.
Nousi kyynel silmäkulmaan.
Kiitos Rakas Kallis Ap_mies, 33.
Voisipa tätä kautta halata.
Ei valitettavasti voi. -E-
😓🧡
Hyvin.Joskus deittailin ,sitä pettyy,ehkä oli ne kukasta kukkaan liitäjät jotka ikinä löydä suhdetta kun koko ajan vaan deittailivat.Ne netin komeimmat urpot.Halutuimmat tiesivät arvonsa.Mutta ulkomaal.joka lomalla Lapissa hänelle olisin kelvannut,tosiiii komea.Tiefä mikä onni meni ohi suun.Olen enempi eurooppalaisten miesten makuun olen huomannut,sensuelli,brunette.Vihreät öökät.Nyt moniin vuosiin en oo etsinyt mitään,täysin lopettanut ehkä kyllästynyt.Elämässä on paljon muutakin ihanaa kuin joku parisuhde.Joka voi olla isoon pettymys sitäkin pelkään,en ihastu helposti.Tykkään komeista ,pitkä mies ,max185cm,sama onko vaalee,tumma,kun näyttää mieheltä kukkskepit ei kiinnosta.Ei kaljamahakaan..Pitää huolta ulkoisesta hapituksesta kuin tämäkin.Ei lapsia,oli semmosiakin jotka olis tarttennu sen "kotiorjan,",sanoin kiitos ei.
Paremmin en voisi pärjätä. Jo 10 vuotta ilman kumppania koska en ole kumppania halunnut.
Lähesty niitä tylsiä värittömiä naisia, jotka ei herätä muiden miesten mielenkiintoa.
Vierailija kirjoitti:
Lähesty niitä tylsiä värittömiä naisia, jotka ei herätä muiden miesten mielenkiintoa.
Tämä nyt on kyllä vähän tökerö neuvo mielestäni. Eikai kukaan lähesty sellaisia ihmisiä, jotka eivät kiinnosta? Siksi kai tässä minä ja moni muukin on yksin. Eikä se väärin ole. Ei minua haittaa jos joku on tylsä, väritön jne. Koska itsekin olen, mutta pitää olla jotain kemiaa kuitenkin, että minua alkaa kiinnostamaan. Aika monenlaisista naisista olen kiinnostunut lyhyehkön elämäni aikana, mutta ei vaan osu.
Terveisin Naispelko33
Vierailija kirjoitti:
Melko huonosti. Olen kadottanut mielenkiinnon maailmaan melkein kokonaan. Hirveästi on sellaisia asioita jotka joskus kiinnostivat minua mutta eivät kiinnosta enää. En jaksaisi kituuttaa täällä vielä noin 30 vuotta mutta on ilmeisesti pakko.
Kuulostaa todella tutulta. Minullakin monet harrasteet jääneet pois tai hyvin vähälle. Ei oikein ole enää kiinnostanut kunnostakaan pitää huolta. Kaameaa kyllä ajatella, että itselläni olisi vielä se reilu 30v töitä tehtävänä ja päälle mahdolliset yksinäiset eläkepäivät. Onneksi on sentään töitä nyt, että saa päivät kulumaan ja synkät ajatukset syrjään.
Terveisin Naispelko33
Vierailija kirjoitti:
En etsi enää aktiivisesti. Mietin elämääni eteenpäin niin että olen yksin eläinten kanssa. Paljonhan tässä työtä on ja sitä jakamaan olisi kiva löytää joku. Tulee jos tulee mutta hyvä näinkin. N52
Eläimet olisivat kyllä kivoja kavereita, mutta itselläni allergia estää karvakamut.
Terveisin Naispelko33
Vierailija kirjoitti:
Sydäntäriipaisevan koskettava
nuoren miehen avautuminen.
Nousi kyynel silmäkulmaan.
Kiitos Rakas Kallis Ap_mies, 33.
Voisipa tätä kautta halata.
Ei valitettavasti voi. -E-
Virtuaalihalikin on minulle suuri asia. Kiitos
Terveisin Naispelko33
Saan seksiä mutten kumppania. Ei naiset halua seurustella mun kanssa. Niin ollut 10 vuotta. Tapaislin yhtä naista joka asui mun naapurissa niin 8 kk tapailtiin. Sitten se muutti vaan pois. Ei vaan onna parisuhteen kanssa en tiedä miksi. Olen kätevä käsistäni raksamies ja osaan kaikkea. Näin ollut 30 vuotta etten kelpaa parisuhteeseen.
Minä olen itkenyt vuosia, se on loputon suo.