Lue keskustelun säännöt.
Ei aio tehdä juhannuksena mitään mikä ei ole kivaa
17.06.2026 |
Valvon yöt, juon viiniä öisin, syön vähän liikaa jätskiä, grillaan makkaraa jos sää sallii. Mitään näistä en yleensä tee paitsi valvon jos en saa millään unta. Nyt teen sen kaiken epäterveellisen. Ai niin ja katson jalkapalloa. sitäkään en yleensä tee. Ihan paras jussi tulossa. Hyvää jussia kaikille. Älä ota yhteyttä pliis. En jaksa nyt ketään!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Loistavaa!! 👏