Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jalkapallo on pirun hyvä laji

Vierailija
17.06.2026 |

Ympäri maapalloa pelataan ja eri kulttuurit ja maat kohtaa samoilla säännöillä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että homma menee reilummaksi kun VAR otettiin käyttöön mutta olin väärässä. Espanjalaisilla ja etenkin Realin porukalla suuri vaikutus Uefan toimintaan. Kun Bayern pudotti Realin mestareiden liigasta niin seuraavaan Bayernin peliin VAR tuli juurikin Espanjasta. Toiseen Bayernin peliin Pariisia vastaan tuli portugalilaistuomari ja mistäs maasta suurin osa Pariisiin pelaajista olikaan ? No Portugalista tietenkin. Eipä tarvinnut kuluttaa aikaa niihin peleihin koska lopputulema oli tiedossa jo etukäteen.

Vierailija
22/26 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielipiteeni asiaan on se, että pesäpallo on tasan ainoa poikkeus joka on siedettävää. Siedettävää, koska siinä ei ole riskiä joutua muiden jyräämäksi toisin kuin jalkapallossa. Tai jääkiekossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa leikkimistä se on kuin muutkin pelit. Sillä ei ole mitään merkitystä kuka/ketkä voittaa potkupallossa, jääkiekossa ynnä muissa leikeissä.

Vierailija
24/26 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peli on kyllä pelinä hyvä, mutta valitettavasti läpeensä korruptoitunut FIFA jakelee rauhanpalkintoja oransseille presidenteille. 

Ronaldo veti vaparin, niin maalivahti ei liikahtanutkaan, vilkaisi vain seläntaakse kun pallo oli verkossa.

Vierailija
25/26 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipäistä homohommaa...

Vierailija
26/26 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattajat ainakin ovat maailman pahimpia sekopäitä.