Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Muistatko kun kasarilla oli kaupoissa Jeppis- appelsiinimehujää.. Se oli jumalaisen hyvää
17.06.2026 |
Pietarsaaren jäätelö valmisti. Sitäkään ei taida enää olla??
Kommentit (6)
En muista. Pietarsaaren jäätelö meni Saarioiselle 1997, sen jälkeen Ingmanille ja jäätelön teko Jeppiksessä loppui 2002.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole Pietarsaaren jäätelön voittanutta. Vaniljajäätelön ainesosaluettelo: kerma, sokeri ja vanilja. Verratkaa nykyisiin.
Alue: Aihe vapaa
Valitettavasti ei ole Jeppis-mehujäätå eikä koko Pietarsaaren jäätelötehdasta. Ingman osti pois ja lopetti.