Lue keskustelun säännöt.
Kertokaa lasten suusta kuultuja juttuja, kiitos!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olin ravintolassa lounaalla ja lähellä istui pieni poika äitinsä kanssa. Lapsi katsoi minua ja kysyi äitiltänsä, että miksi aikuiset syö siististi. Äiti vastasi, että aikuiset on opetellut syömään siististi. Siihen lapsi tokaisi, että iskä ei ainakaan syö ikinä siististi.
Onneksi isä ei ollut kuulemassa. 😄
Useampiakin samantyylisiä aloituksia ollut, miksi kaikki poistettu?