Telian tunnistus
Toimiiko muilla???prkle en pääse telian tunnistautumisen kanssa mihinkään.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ok sitten se danske pankissa vika
Jos on käytössä danske pank, niin vika on aina siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ok sitten se danske pankissa vika
Kumma kyllä , minulla on 15 v toiminut moitteetta. Kerrankin lähiaikoina Lidlissä ei muut kortit toimineet, mutta Dansken toimi
Nyt toimii kyllä,oli joku käpy niillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok sitten se danske pankissa vika
Jos on käytössä danske pank, niin vika on aina siinä.
Höpsis ! 😁 Danske toimii aina, ongelmia on jatkuvasti Nordean kanssa
Kortti toimi mutta telian tunnistus danskessa ei,hieman eri asia😆
Ei toimi, näytti että junan teli lähti alta. Voi voi
Ihan normaalisti toimii mulla.