Lue keskustelun säännöt.
Joko olet ottanut ne ennen joulua ostetut punalaputetut kassler-pihvit pakkasesta sulamaan että voit juhannuksena rillata niitä?
Kommentit (4)
Grillasin ja söin ne jo pääsiäisenä ja vappuna.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on viime vuonna ruokajonosta saatu makkarapaketti pakastimessa. Paketti oli rikki jo sen saadessani mutta on varmaan hyvää vielä.
En ole muistanut, kiitos kun muistutit.