Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä on pörssisähkö ja ei kyllä taas huomenna perunoita keitetä

Vierailija
02.12.2024 |

Vaan vedetään raakana!

Kommentit (1293)

Vierailija
1281/1293 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin kiitollinen että otin kiinteän vuoden alusta! Tämäkin kuukausi voitolla

Vuodessa  12 kuukautta, niin että odota...

Vierailija
1282/1293 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät määrissähköilijät kyykkyyn! Pösällä keitetään parhaat perunat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1293 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on 15 minuuttia halvimmillaan pösä. Se on silti kalliimpaa kuin meidän kisä.

Vierailija
1284/1293 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteällä mennään. Jos olisin pörssillä yrittäny olis jo helmikuun loppuun mennessä tullu maksettua sama kuin nyt koko vuodesta.

Vierailija
1285/1293 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhä talossa lämmöt päällä, niin että onneksi on nyt lähes ilmainen pösä. Eiköhän ne lämmöt ole juhannukseen asti pöhise ja saattaa olla että vain heinä-elokuussa lämmitystä ei tarvita. 

Vierailija
1286/1293 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät määrissähköilijät kyykkyyn! Pösällä keitetään parhaat perunat!

Ja aamukahdeksalta kahvit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1287/1293 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kliffaa keitellä aamupuuroa kun pösä on kalliimpaa kuin naapurin määris.

Vierailija
1288/1293 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yhä talossa lämmöt päällä, niin että onneksi on nyt lähes ilmainen pösä. Eiköhän ne lämmöt ole juhannukseen asti pöhise ja saattaa olla että vain heinä-elokuussa lämmitystä ei tarvita. 

Jooga-suutraan atiitaanaagatajñaanam* ([kaukaisen] menneisyyden ja tulevaisuuden tietäminen) perustuva povaus: kesäkuusta tullee tämän vuosituhannen kuumin monin paikoin Suomessa? Pösä melkein koko kuun miinusmerkkistä?

 

* (väliviivat lukemisen ja hahmottamisen helpottamiseksi) pariNaama-traya-saMyamaad ati-ita-an_aagata-jñaanam: sanjamasta kolmeen (traya) transformaatioon (pariNaama) [seuraa] tieto (jñaamam; lausu: gjaanam) menneisyydestä (ati-ita) ja tulevaisuudesta (an-aagata).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1289/1293 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy odotella vielä puoli tuntia ennenkuin laittaa aamupuuron ja kahvit kiehumaan, tulee paljon paremman (arvokkaamman) makuista kun pösä maksaa enemmän.

Vierailija
1290/1293 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt mitä hyvää pörssisähkössä on. Itsellä tosi edullinen määräaikainen ja laskut aina suurinpiirtein samanlaisia. Helppo kun ei tartte miettiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1291/1293 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt mitä hyvää pörssisähkössä on. Itsellä tosi edullinen määräaikainen ja laskut aina suurinpiirtein samanlaisia. Helppo kun ei tartte miettiä. 

 

No ei sillä pienessä kerrostaloasunnossa olekaan merkitystä jos vielä lämmityksen maksaa vuokrassa tai vastikkeessa.... huoh...

Okt:ssa talvella saattaa mennä sähköä 2700kwh ja kesällä 500kwh. Kyllä vaan asumiskulut vaihtele per kk. Näin on sitten pösä tai määris

Vierailija
1292/1293 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksalta taas kaikki muutkin pörssisähköläiset kahvin ja puuron keittoon. Tulee herkkuaamiainen. Taidanpa vielä laittaa pyykkikoneen päälle, pyykeistäkin tulee puhtaampia kuin naapurin halvan määräaikaissähkösopimuksen pesijällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1293/1293 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on aamukahvinkeittoaikaan pösä kalliimpaa. Mistä syystä?