Lue keskustelun säännöt.
Täsmä Tuöterveys
10.05.2023 |
Työterveys palvelut etänä. Tämä palvelu on ihan vitsi. Lääkärit on jotain puoskareilta, jotka eivät edes viitsi tutkia käykö määrätty lääke asiakkaan muihin lääkkeisiin vai ei. Itse pitäisi tämä osata tutkia. Lisäksi eivät pysty mitään muuta tekemään, kuin antamaan kaksi päivää sairaslomaa tai määräämään jotain lääkettä. Kahden päivän päästä pitää kuulemma mennä oikealle lääkärille. Eivät edes anna aina reseptin uusintaa, vaikka pyytäisi. Jos haluaa maksaa tyhjästä, niin valitse Täsmä Työterveys
Muita kokemuksia?
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämä firma on työnantajan asialla, ei työntekijän. Se firma joka tämän valitsee, hyväksyy työntekijöiden pettymyksen firmaan...