Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei joskus 80-luvulla kysytty esim. mökkivierailta ruokaongelmista
13.06.2026 |
Tehtiin vain jotain ruokaa ja vieraat söivät. Ja auta armias, jos tuttava/sukulaispiirissä oli esim. joku, joka "ei syö kalaa", niin siitä perheessä sitten päiviteltiin selän takana.
Tuttua?
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Juu ei paljon puhuttu allergioista, laktoosi-intoleranssista tai keliakiasta, mutta ihan tasan joka suvussa oli sitten niitä, joiden mahaa väänsi, ihoa kutitti tai suuta kirveli.