Lue keskustelun säännöt.
Kaikilla pitäisi olla tasa-arvoiset mahdollisuudet päästä futiksen mm-karkeloihin
12.06.2026 |
Näistä kisoista on nyt jopa Italia ulkona.
Pitäisi varmaan vähän korjata tuota karsintasysteemiä.
Kommentit (2)
Italian pitäisi siis päästä kisoihin karsintasysteemistä huolimatta?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pelatkoon paremmin. Siellä on jo nyt liikaa maita.