Miesystävän kanssa viikonloppu, tasan yhden kerran rakasteltiin. :(
Miksi miehet haluatte tyttöystävän, jos ette halua edes seksiä?
Kommentit (48)
Alapääsi ei kiinnosta miestäsi. Oletko niitä pelkällä vedellä alapäätään pesiä mieti siitä sit ihan itse.🤢
Vierailija kirjoitti:
Alapääsi ei kiinnosta miestäsi. Oletko niitä pelkällä vedellä alapäätään pesiä mieti siitä sit ihan itse.🤢
Pelkällä vedellä pestään intiimipaikat ja puhdasta tulee. Pesuainetta ei tarvitse kuin hiusten pesuun.
Hässiminen on köyhien hupia. Todettavissa myös syntyvyystilastoista.
Mies rakastellut arkenaa muitakin naisia joten ei sun kanssa jaksanut kun kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi. Miksi miehen pitäisi aina haluta?
Tätä alapeukuttanut on ilmeisesti sitä mieltä, ettei miehellä ole oikeutta kieltäytyä seksistä, vaan aina pitää panettaa, jos naisen tekee mieli.
Oma mieheni jaksoi kahdesti, tänään kieltäytyi. Millä tavalla hän teki mua kohtaan väärin tai pahasti?
Se on kyllä aika tavallista, että siinä suhteen alkuvaiheessa ollaan innokkaampia kuin pitkässä suhteessa myöhemmin. Kyllä se minusta jotain kertoo tulevasta, jos ei alkuvaiheessakaan oikein jaksa kiinnostaa.
Kuinka monta kertaa sitten on hyvä?
Siitä se lähtee. Aamenen jälkeen on pyöreät 0.
Naiset jos heti suhteen alussa puuttuu intohimo unohtakaa koko mies.