Tätä on suomen "kesä"= 20 astetta lämmintä ja ees taas joko sataa tai paistaa aurinko
Kun paistaa aurinko ja menet t-paidassa ulos niin kohta alkaa sataa. Kun taas olet fiksu ja t-paidan päälle laitat sadetakin niin aurinko alkaa paistaa ja tuntuu kuin olisi helle :'D
Kommentit (49)
Nyt voi sanoa et Suomessa on normaali kesäsää.
Vielä on kesää jäljellä. Usein alkukesä on kolea.
Jep, eikö olekin ihanaa? Ei iske kuivuus ja maastopalot ja ilma raikas hengittää. Ja välillä sitten paistaa
Ei haittaa, mulla on loma vasta heinäkuussa! Sinne pari viikkoa hellettä kiitos.
Muuta vaikka saharaan nauttimaan kesästä ni ei tarvi uikuttaa
Olipa taas viluinen pyörälenkki eilen 19 asteessa. Luulin että t paidassa tarkenee mutta unohdin tuulen joka oli v.n kylmä vaikka arska paistoi.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on tänään 15 astetta ja sataa.
Tänäänkin, 15 astetta ja sataa. Ei ole ollut helteitä vielä ollenkaan Helsingissä ja sadetta on piisannut. Surkea "kesä" tähän asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on tänään 15 astetta ja sataa.
Tänäänkin, 15 astetta ja sataa. Ei ole ollut helteitä vielä ollenkaan Helsingissä ja sadetta on piisannut. Surkea "kesä" tähän asti.
Hyvältä vaikuttaa tähän asti. Jokainen päivä on voitto ja vähennys hellekärsimyksestä, joka jossain vaiheessa kuitenkin alkaa.
Mistä Mikko Alatalo aikoinaan lauloikaan...