Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätä on suomen "kesä"= 20 astetta lämmintä ja ees taas joko sataa tai paistaa aurinko

Vierailija
05.06.2026 |

Kun paistaa aurinko ja menet t-paidassa ulos niin kohta alkaa sataa. Kun taas olet fiksu ja t-paidan päälle laitat sadetakin niin aurinko alkaa paistaa ja tuntuu kuin olisi helle :'D

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade ja 20 astetta tai sitä viileämpikin on normaalia Suomessa. Epänormaalia on 30 asteen helteet huhtikuusta pitkälle syyskuuhun, vaikka sitä nyt lähinnä pelkästään on ollut joka kesä, ja normijärkiset ymmärtävät sen hätätilanteeksi.

Vierailija
2/49 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kuukauteen ole ollut tuollaista. Olen ollut tänäänkin ilman paitaa, iho on palanut, joka päivä kuuma 23-25 astetta lämmintä, vettä ei juuri ole satanut moneen viikkoon. Aivan 10 kesää ollut jo pitkään ja lisää lupaa yhtä hyvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan parasta. 20 on just hyvä, ja vesisateet pitää nurmikot vihreinä, ja huuhtelee noi keltaiset siitepölyt pois

Vierailija
4/49 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vieläkin mennä sisälle lämmittelemään missä on normaalit +25 celsiusta.

Vierailija
5/49 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on just sitä vanhaa kunnon normaalia Suomen kesää ja hyvin toivottavaa. Valitettavasti vaan on epänormaalit helleputket ja kuivuus lisääntyneet jatkuvasti. 

Vierailija
6/49 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onneksi laava ei tapa, en huku tulvaan , maanjäristys ei minua pois vie helvatan rajut myrskyt ei heitä taloani helvet,,,, ei tule muuta yllättävää , voi voi kun on tylsää, löytyykö hyvä paikka mulle jossa olisi jännitystä, esimerkiksi, luotisateen väistely ja kuolema sekunissa voi kun on tylsää .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/49 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaskaan satanut sitten viikkokausiin vaikka onkin Pilvistä?

Vierailija
8/49 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keli. Älkää kitiskö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/49 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Vierailija
10/49 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kerrottiin uutisissa, että mm.Parikkalassa ei ole kesäkuussa satanut milliäkään. Meillä täällä itäisessä Suomessa on ollut kuivaa ja lämmintä, tänäänkin +25C. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/49 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onkin. Ei se muina vuodenaikoina tuollaista ole.

Vierailija
12/49 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää vieläkin mennä sisälle lämmittelemään missä on normaalit +25 celsiusta.

Eikö sinulla ole vaatteita? MIten selviydyt tammikuussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/49 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sade ja 20 astetta tai sitä viileämpikin on normaalia Suomessa. Epänormaalia on 30 asteen helteet huhtikuusta pitkälle syyskuuhun, vaikka sitä nyt lähinnä pelkästään on ollut joka kesä, ja normijärkiset ymmärtävät sen hätätilanteeksi.

missä maassa asut, myös viime kesänä jopa kesäkuu oli erittäin kylmä... ei nytkään ole kuin 16,5 astetta lämmintä?

Vierailija
14/49 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali Suomen kesä. 🤷‍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/49 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

> "Kun taas olet fiksu ja t-paidan päälle laitat sadetakin niin aurinko alkaa paistaa ja tuntuu kuin olisi helle"

Onko se sadetakki liimattu päälle?

Vierailija
16/49 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää vieläkin mennä sisälle lämmittelemään missä on normaalit +25 celsiusta.

Kannattaa varmaan hankkia vähän lihaksia, jos noin herkästi palelee. 

Vierailija
17/49 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikisen kosteaa ilmaa ja kuumaa. Kosteusprosentti suuri Tampereella. Ei tuule aina.

Vierailija
18/49 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sade haittaa, jos on t-paita? 

Vierailija
19/49 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sade ja 20 astetta tai sitä viileämpikin on normaalia Suomessa. Epänormaalia on 30 asteen helteet huhtikuusta pitkälle syyskuuhun, vaikka sitä nyt lähinnä pelkästään on ollut joka kesä, ja normijärkiset ymmärtävät sen hätätilanteeksi.

missä maassa asut, myös viime kesänä jopa kesäkuu oli erittäin kylmä... ei nytkään ole kuin 16,5 astetta lämmintä?

Tsemppiä sinne pohjoiseen. Huomenna tulee luntamuuttuu loskaksi päivällä.

Vierailija
20/49 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on tänään 15 astetta ja sataa.