Tätä on suomen "kesä"= 20 astetta lämmintä ja ees taas joko sataa tai paistaa aurinko
Kun paistaa aurinko ja menet t-paidassa ulos niin kohta alkaa sataa. Kun taas olet fiksu ja t-paidan päälle laitat sadetakin niin aurinko alkaa paistaa ja tuntuu kuin olisi helle :'D
Kommentit (49)
Ei ainakaan kuukauteen ole ollut tuollaista. Olen ollut tänäänkin ilman paitaa, iho on palanut, joka päivä kuuma 23-25 astetta lämmintä, vettä ei juuri ole satanut moneen viikkoon. Aivan 10 kesää ollut jo pitkään ja lisää lupaa yhtä hyvää
Tää on ihan parasta. 20 on just hyvä, ja vesisateet pitää nurmikot vihreinä, ja huuhtelee noi keltaiset siitepölyt pois
Pitää vieläkin mennä sisälle lämmittelemään missä on normaalit +25 celsiusta.
No tuo on just sitä vanhaa kunnon normaalia Suomen kesää ja hyvin toivottavaa. Valitettavasti vaan on epänormaalit helleputket ja kuivuus lisääntyneet jatkuvasti.
Joo onneksi laava ei tapa, en huku tulvaan , maanjäristys ei minua pois vie helvatan rajut myrskyt ei heitä taloani helvet,,,, ei tule muuta yllättävää , voi voi kun on tylsää, löytyykö hyvä paikka mulle jossa olisi jännitystä, esimerkiksi, luotisateen väistely ja kuolema sekunissa voi kun on tylsää .
Taaskaan satanut sitten viikkokausiin vaikka onkin Pilvistä?
Juuri kerrottiin uutisissa, että mm.Parikkalassa ei ole kesäkuussa satanut milliäkään. Meillä täällä itäisessä Suomessa on ollut kuivaa ja lämmintä, tänäänkin +25C.
Niin onkin. Ei se muina vuodenaikoina tuollaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Pitää vieläkin mennä sisälle lämmittelemään missä on normaalit +25 celsiusta.
Eikö sinulla ole vaatteita? MIten selviydyt tammikuussa?
Vierailija kirjoitti:
Sade ja 20 astetta tai sitä viileämpikin on normaalia Suomessa. Epänormaalia on 30 asteen helteet huhtikuusta pitkälle syyskuuhun, vaikka sitä nyt lähinnä pelkästään on ollut joka kesä, ja normijärkiset ymmärtävät sen hätätilanteeksi.
missä maassa asut, myös viime kesänä jopa kesäkuu oli erittäin kylmä... ei nytkään ole kuin 16,5 astetta lämmintä?
> "Kun taas olet fiksu ja t-paidan päälle laitat sadetakin niin aurinko alkaa paistaa ja tuntuu kuin olisi helle"
Onko se sadetakki liimattu päälle?
Vierailija kirjoitti:
Pitää vieläkin mennä sisälle lämmittelemään missä on normaalit +25 celsiusta.
Kannattaa varmaan hankkia vähän lihaksia, jos noin herkästi palelee.
Hikisen kosteaa ilmaa ja kuumaa. Kosteusprosentti suuri Tampereella. Ei tuule aina.
Mitä se sade haittaa, jos on t-paita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sade ja 20 astetta tai sitä viileämpikin on normaalia Suomessa. Epänormaalia on 30 asteen helteet huhtikuusta pitkälle syyskuuhun, vaikka sitä nyt lähinnä pelkästään on ollut joka kesä, ja normijärkiset ymmärtävät sen hätätilanteeksi.
missä maassa asut, myös viime kesänä jopa kesäkuu oli erittäin kylmä... ei nytkään ole kuin 16,5 astetta lämmintä?
Tsemppiä sinne pohjoiseen. Huomenna tulee luntamuuttuu loskaksi päivällä.
Helsingissä on tänään 15 astetta ja sataa.
Sade ja 20 astetta tai sitä viileämpikin on normaalia Suomessa. Epänormaalia on 30 asteen helteet huhtikuusta pitkälle syyskuuhun, vaikka sitä nyt lähinnä pelkästään on ollut joka kesä, ja normijärkiset ymmärtävät sen hätätilanteeksi.