Lue keskustelun säännöt.
Mitä teette kun palsta sulkeutuu?
11.06.2026 |
Voi olla vaikeaa kun ei voi enää kirjoittaa palstalle.
Kommentit (6)
Alan lukea kirjaa. Olisi paljon fiksumpi valinta nytkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Syön pakastepizzaa, uunista 1min päästä
Ylensä menen nukkumaan. Jos en, niin katselen telkkaria tai roikun netissä muilla sivustoilla.