Lue keskustelun säännöt.
Tytölle nimeksi Selja Helene Aurora?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Selja. Nätti nimi, tykkään. Myös Helene on kaunis nimi.
Nimihän tuo on ja kaunis myös. Täytyy nyt kuitenkin jolaisen vanhemman ottaa huomioon se, että sillä nimellä ei kenellekään muulle juurikaan ole mitään väliä kuin teidän perheelle itsellenne, ja vaikka kuinka erikoinen ja kaunis nimi olisi, niin ei ketään hirveästi hetkauta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
.