Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras vegaaninen suklaa?

Vierailija
23.05.2025 |

Mun mielestä Lidlissä on hyviä vegaanisia suklaita. Mitkä teidän suosikit?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään ihan siitä, että sukolaatissa on maitua. 🥱

Ei ole tummassa suklaassa ikinä ollut. Maitosuklaa on ihan eri asia. 

Vierailija
22/28 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään ihan siitä, että sukolaatissa on maitua. 🥱

No ei todellakaan missään oikeasti laadukkaissa aidoissa (tummissa) suklaissa ole maitoa. Maitosuklaassa on jotain maito- tai herajauhetta, ja vegaanisissa ei-tummissa suklaissa on jotain muuta suklaan karvasta makua laimentavaa jauhetta, kuten riisijauhoa. Koita kestää.

Parasta tavallista vegaanisuklaata oli sininen Nomo, mutta sitä ei enää ole näkynyt kaupoissa. Muutkin Nomo-patukat on tosi hyviä. Erikoiskaupoissa myytävä Rapunzel Nirwana-suklaa on superhyvää, maistuu muistaakseni Geisha-suklaata. Ichocin suklaat on myös hyviä.

Lidlin suklaista en tykkää, ne maistuu omasta mielestäni pelkästään sokerilta. Fazerin kaurasuklaatkaan ei ole mielestäni kovin hyviä, eikä Rittersportit.

VOI JURRAHEMALA TEITÄ! Onks toi noin kipeetä? Jos suklaassa on piraus maitoa joka siis on eläinperäinen tuote ni sitä ei voi ostaa/käyttää/syödä....menkää hoitoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maitosuklaassa on jotain maito- tai herajauhetta"

Fazerin Sinisessä on maitoa, muissa maitosuklaissa on maitojauhetta.

Vierailija
24/28 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään ihan siitä, että sukolaatissa on maitua. 🥱

No ei todellakaan missään oikeasti laadukkaissa aidoissa (tummissa) suklaissa ole maitoa. Maitosuklaassa on jotain maito- tai herajauhetta, ja vegaanisissa ei-tummissa suklaissa on jotain muuta suklaan karvasta makua laimentavaa jauhetta, kuten riisijauhoa. Koita kestää.

Parasta tavallista vegaanisuklaata oli sininen Nomo, mutta sitä ei enää ole näkynyt kaupoissa. Muutkin Nomo-patukat on tosi hyviä. Erikoiskaupoissa myytävä Rapunzel Nirwana-suklaa on superhyvää, maistuu muistaakseni Geisha-suklaata. Ichocin suklaat on myös hyviä.

Lidlin suklaista en tykkää, ne maistuu omasta mielestäni pelkästään sokerilta. Fazerin kaurasuklaatkaan ei ole mielestäni kovin hyviä, eikä Rittersportit.

VOI JURRAHEMALA TEITÄ! Onks toi noin kipeetä? Jos suklaassa on piraus maitoa joka siis on eläinperäinen tuote ni sitä ei voi ostaa/käyttää/syödä....menkää hoitoon!

Sinähän tässä hoitoa tarvitset, jos vedät tuollaiset kilarit toisten suklaavalinnoista.

Vierailija
25/28 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DiVera Suklaamansikat 60g vegaaninen, aivan parasta!

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/divera-suklaamansikat-60g-vegaanine…

Vierailija
26/28 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä lihasuklaitakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään ihan siitä, että sukolaatissa on maitua. 🥱

No ei todellakaan missään oikeasti laadukkaissa aidoissa (tummissa) suklaissa ole maitoa. Maitosuklaassa on jotain maito- tai herajauhetta, ja vegaanisissa ei-tummissa suklaissa on jotain muuta suklaan karvasta makua laimentavaa jauhetta, kuten riisijauhoa. Koita kestää.

Parasta tavallista vegaanisuklaata oli sininen Nomo, mutta sitä ei enää ole näkynyt kaupoissa. Muutkin Nomo-patukat on tosi hyviä. Erikoiskaupoissa myytävä Rapunzel Nirwana-suklaa on superhyvää, maistuu muistaakseni Geisha-suklaata. Ichocin suklaat on myös hyviä.

Lidlin suklaista en tykkää, ne maistuu omasta mielestäni pelkästään sokerilta. Fazerin kaurasuklaatkaan ei ole mielestäni kovin hyviä, eikä Rittersportit.

VOI JURRAHEMALA TEITÄ! Onks toi noin kipeetä? Jos suklaassa on piraus maitoa joka siis on eläinperäinen tuote ni sitä ei voi ostaa/käyttää/syödä....menkää hoitoon!

Sitähän se tarkoittaa, ettei käytä eläinperäisiä tuotteita. Silloin ei, yllätys yllätys, käytä eläinperäisiä tuotteita. 

Ja toki maitoallergiset syö maidottomia suklaita myös. 

Vierailija
28/28 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä lihasuklaitakin?

Ei, mutta maitosuklaita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi