Elisa viihde ei sitten aukea
Joo maikkarin kanavat katos joten otin Elisa viihteen. Päivällä toimi ja MTV3 tallennukseen. Ja ei aukea nyt kun matsi menossa.
Ei näin Elisa !
Muilla samaa ongelmaa ?
Kommentit (8)
Hyvin toimii! Ei mitään ongelmia. Testasin.
Tvkaistakin pimeenä sopivasti finaalin ajan🤔🤢
Sain puhelimen kautta toimimaan, telkkarin sovellus ei aukee ollenkaan enää.
Aikaisemmin näkyi mutta ei finaali telkusta, kännystä eikä ipadista. Meillä on juuri nyt hieman ruuhkaa, odottakan hetkinen tai ainakin matsin loppuun. 😁😅🙈
Mulla ei näy mikään! Jumissa koko pömpeli.
Antoi virheen jotain meni pieleen, yritä hetken päästä uudelleen. Hetken päästä sama juttu. Jäi sitten mm finaali katsomatta.
Elisa on minulle käsitelty teema. Kun tämä 24 kk:n vankeus Elisan kanssa päättyy, siirrän omat ja perhen ja yritykseni kaikki Elisa-liittymät tämän kilpailijalle.
En tiedä MTV:n ja Elisan välisen kiistan taustoja niin hyvin, että voisin puhua siitä, mutta vuoden verran olen saanut Elisan puolelta niin täydellisen joustamatonta "palvelua", että minulle ainakin riitti.
Hylätkää Elisa, näin minä tein.