Ei auttanut influlounas Petteriä. 83 % naisista tyrmää nykyhallituksen
Tuoreessa gallupissa naisista vain 17 prosenttia arvioi hallituksen onnistuneen vähintään melko hyvin.
Alle 45-vuotiaista yli puolet katsoo hallituksen onnistuneen erittäin huonosti, Uutissuomalainen kertoo.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Katosiko edellinen aloitus?
Ai naisista ja Petteristä? En huomannut sellaista.
Naiset toimii tunteella, jota vasemmistomedia onnistuneesti ohjailee.
16-24-vuotiaista miehistä suurin osa kannattaa Perussuomalaisia.
Oliko Kalevi Sorsa säätiön tilaama tutkimus?
Vierailija kirjoitti:
16-24-vuotiaista miehistä suurin osa kannattaa Perussuomalaisia.
Kokoomus oli niukasti ykkönen
Influlounas oli katastrofi, tuon jälkeen kannatus vain laski. Ei naiset ole tyhjäpäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16-24-vuotiaista miehistä suurin osa kannattaa Perussuomalaisia.
Kokoomus oli niukasti ykkönen
Kok 15,82 %
PS 15,77 %
Lapanen on pelkkä linssilude.
Kuljaisee itsestään jatkuvasti kuvia netissä.
Useimmat julkaisut ovat noloja, kun Petteri hymyilee typerästi.
Mikä helvetin 'influlounas'? Pitikö tapahtumalle nyt keksiä oma sanakin taas?
Kokoomuksessa mies on aina talon pääjehu ja akat kuuluu keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksessa mies on aina talon pääjehu ja akat kuuluu keittiöön.
Naiset ei tienaa nii hyvin
Vierailija kirjoitti:
Naiset toimii tunteella, jota vasemmistomedia onnistuneesti ohjailee.
Niin...Petteri kuvitteli osaavansa ohjailla naisia näin läpinäkyvällä tempulla - pieleen meni, taas.
Ei myöskään jauhojengi auttanut demareita.
Huonoja jauhoja, liian vähän boostia 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksessa mies on aina talon pääjehu ja akat kuuluu keittiöön.
Naiset ei tienaa nii hyvin
Oikeisto on mielellään työntämässä kaikenlaiset raskaat hoivatyöt naisille mutta ilman palkkaa. Miesten mielestä kaikki naisten tekemä työ on vain mukavaa ajanvietettä.
Vierailija kirjoitti:
83% naisista on vassarilehmiä jotka tekevät maalle vain velkaa.
Jos 83 % naisista äänestäisi vasemmistoliittoa niin asiat olisivat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksessa mies on aina talon pääjehu ja akat kuuluu keittiöön.
Naiset ei tienaa nii hyvin
Oikeisto on mielellään työntämässä kaikenlaiset raskaat hoivatyöt naisille mutta ilman palkkaa. Miesten mielestä kaikki naisten tekemä työ on vain mukavaa ajanvietettä.
Miesten mielestä naiset nauttii kun saavat hoivata miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksessa mies on aina talon pääjehu ja akat kuuluu keittiöön.
Naiset ei tienaa nii hyvin
Orpon juristivaimo tienaa hyvin mutta hoiti silti lisäksi kodin ja lapset =kokoomuksen ihannenainen
Katosiko edellinen aloitus?