Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tekoälyä käytät ja miksi?
06.06.2026 |
Mitä tekoälyä käytät? Miksi? Miksi se on parempi kuin joku toinen.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olet itse vastuussa laadusta ja todellakin tekoälyn käytössä muuttuu taitavammaksi, kun ymmärtää miten se toimii. En koskaan ajan koodia suoraan muutosten jälkeen, koska tekoäly tarkista muutosten jälkeen rikkoiko se lisätessään uusia ominaisuuksia jotain. Tarkastuas pitää tehdä erikseen, koska ai yrittää säästää resursseja.
Tekoälyn käyttö on todellisuudessa paljon kalliimpaa kuin työkaluja tarjoavat yritykset ovat antaneet ymmärtää. Tämän vuoksi on perusteltua edelleen puhua tietynlaisesta kuplasta.