Mitä tekoälyä käytät ja miksi?
Mitä tekoälyä käytät? Miksi? Miksi se on parempi kuin joku toinen.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kielimalli (kaikista hyötyä) on hyvä työkalu. Sitä pitää vain osata käyttää oikein. Tirha haukkua tekoälyä, jos käyttäjä ei osaa.
En minäkään sahaa ja sirkkeliä syytä, kun en osaa taloa rakentaa niiden avulla.
Tirha haukkua?
Pettikö tekoäly? Taas yksi älykääpiö keulii ja kompastuu omaan paskaan. Yritä edes!
Tekoäly toimii jos siihen uskoo. Se on vähän kuin itseään vahvistava juttu. Jotkut tutut käy keskusteluja tekoälyn kanssa esim. parisuhteistaan. Luulen että parempi olisi käydä nämä keskustelut sen kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Toisekseen internet ja internet-haut ovat tätä nykyä niin rikki, että AI on nopeampi ja luotettavampi "
Nyt kyllä tuli ruma lapsonen, kaikki tietää että ai EI ole hakukone! Eli et vaan osaa edes hakukone 1.0 ilm. Onnea sulle tampio!
Kumpi on rikki? Hakukone vai suomalainen urpo, onko ollut uutisissa muista havainnoista? Ei ole! Vai käytätkö jotain ru hakua???
Ai on paras hakukone.
Kirjoitan mitä haluan ja ss käy läpi satoja / tuhansia sivoja ja koostaa niistä haluamani tiedot.
Sitten se linkkaa kyseiset sivut.
Google syytää roskaa ja AI:lla löydän paljon paremmin asioita .
Vähän koomisia nämä ”aivot näivettyvät jos käyttää tekoälyä” jutut.
Yhtä hyvin voisi olla huolissaan siitä että kunto rapautuu jos käyttää juoksukenkiä lenkillä eikä lonksuttele avojaloin.
Tekoälyä kannattaa opetella käyttämään, ja kannattaa myös opetella mikä se tekoäly edes on.
Ei tekoäly korvaa omaa ajattelua , vaan auttaa ajattelemaan tehokkaammin, rakenteellisemmin ja laadukkaammin.
Itselleni AI on omassa työssäni aivan korvaamaton apuväline ja nostanut työn tuottavuutta merkittävästi.
Vain sitä tekoälyäänitettä, joka lukee törmisten ajo-ohjeet 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään, enkä tule ikinä käyttämäänkään.
Ei pidä paikkaansa. Jos kåytät nettiä, käytät väkisinkin tekoälyä.
Se, että se pakotetaan jokaisen Google-hakuni tuloksiin, ei tarkoita, että minä käytän sitä. En ikinä edes lue sitä tekoälyn tuotosta siinä ekana, siirryn heti oikeisiin tuloksiin. Kyllä joku ihan muu kuin minä ajaa sitä sotkua joka paikkaan kuin käärmettä pyssyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vain aivottomat käyttää tekoälyä.
Tämä! Mitään en käytä enkä tule koskaan käyttämään. Nim. Mensan jäsen.
En käytä tekoälyn. Vastustan tekoälyn käyttöä. Jos ei omat aivot riitä ajatteluun olet totaalisen epäonnistunut ihmisenä ja aivan turha taakka yhteiskunnalle.
Kaikki tekoälyä käyttävät saisi viedä saunan taakse kun ovat edesauttamassa tätä datakeskusten rohmuamista ja lähes kaiken hinnat tämän takia nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että se pakotetaan jokaisen Google-hakuni tuloksiin, ei tarkoita, että minä käytän sitä. En ikinä edes lue sitä tekoälyn tuotosta siinä ekana, siirryn heti oikeisiin tuloksiin. Kyllä joku ihan muu kuin minä ajaa sitä sotkua joka paikkaan kuin käärmettä pyssyyn.
Ne sinulle tuotetut "oikeat" tulokset on myös tehty tekoälyn avulla.
Koneeseeni on esiasennettu vissiin joku kreikkalainen tekoäly, Kopi Lotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne sinulle tuotetut "oikeat" tulokset on myös tehty tekoälyn avulla.
No sillehän minä en voi mitään, että joku muu sitä käyttää. Minä en käytä nyt enkä tulevaisuudessa.
Grok on paras kuten X on paras some
En mitään. Oma järki ja äly on riittänyt tähän asti.
Google geminiä koska se on helppo käyttää. Kuvanluonnissa paras. Voisin käyttää muitakin mutta tämä oli ensimmäisiä mitä kokeilin. Hyvin osaa pohdiskella asioita kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Grok on paras kuten X on paras some
Typerää kun muuttui maksulliseksi. Sai tehtyä hienoja lyhyitä videoita kuvista. En maksa tusta.
Copilot koska se on töissä ilmainen.