Mies haluaa erota, mitä tekisitte?
Mies heitti tänään melkoisen pommin, eli haluaa erota. Meillä on lapsia, onneksi ei enää ihan pieniä. En ole tänään oikein muuta pystynyt kuin itkemään.
Pitäisi löytää asunto nopeasti. Sen verran iso, että saan lapset ja koiran mukaan.
Eli nyt kaikki hyvät vinkit kehiin mistä löytäisin sopivan asunnon nopealla aikataululla. Pk-seudun tuntumasta mieluiten, tai kehyskunnista.
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa erota, joten mies lähteköön.
Eikös se mene sen mukaan, että missä on varaa asua? Ap tuossa sanoi, että ei ole varaa jäädä nyk. asuntoon.
Ei kun miehen tehtävä on maksaa naisen asuminen eron jälkeenkin!
T. Feministi
Feministit nimenomaan ovat aina korostaneet, että naisen pitää olla taloudellisesti itsenäinen. Heillä on omat urat, rahat ja omat asunnot.
Siksi sovinistimiehet eivät pidä feministeistä, koska heitä ei voi rahattomina alistaa nyrkin ja hellan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa erota, joten mies lähteköön.
Eikös se mene sen mukaan, että missä on varaa asua? Ap tuossa sanoi, että ei ole varaa jäädä nyk. asuntoon.
Ei kun miehen tehtävä on maksaa naisen asuminen eron jälkeenkin!
T. Feministi
Feministit nimenomaan ovat aina korostaneet, että naisen pitää olla taloudellisesti itsenäinen. Heillä on omat urat, rahat ja omat asunnot.
Siksi sovinistimiehet eivät pidä feministeistä, koska heitä ei voi rahattomina alistaa nyrkin ja hellan väliin.
Aivan, ne fiksut ensimmäisen aallon feministit.
Nykyinen feminismi katsoo intersektionaaliselta etuoiheuskehältä, että mies on sika jos ei maksa, ja tämän takia tarvitaan 50000 a f rikkalaista heti tänne.
Taustoista sen verran, että ollaan oltu 15 vuotta yhdessä ja ollaan pyöritetty tätä taloutta yhdessä. Olin 3 vuotta putkeen kotona lasten kanssa ja lapsilla on pieni ikäero. Nyt olen ollut töissä viimeiset 11 vuotta ja välissä mies on ollut työttömänä. Mies osallistuu lasten harrastuksiin ja elämään erittäin paljon, ja pyörittää palettia kotona mun työmatkojen ajan.
Mutta minä olen se joka hoitaa arkena lasten lääkärikäynnit, lääkkeet, koulun keskustelut, synttäreiden järjestämiset, kaverisynttäreiden lahjat, vaatehankinnat, kengät, harrastusvälineet, ruokakaupassa käynnit, pihan hoidon kesäisin, koiran ulkoilutuksen 3krt päivässä satoi tai paistoi, koiran ruuat ja eläinlääkärit, harrastuksiin kuskailut (jos en ole iltavuorossa), pyykin pesun, viikkauksen, imuroinnin, vessojen pesun, lakanoiden vaihdon, leipomisen, auton tankkaamisen, huonekalujen hankinnat yms.
Veikkaisin, että ruokakulut tippuisi jos mun ei tarvitsisi ostaa miehelle ruokia. Ja suunnilleen 90% tämän asunnon huonekaluista, astioista, liinavaatteista, pienkoneista ym. on minun ostamia, joten mies jäisi tänne asuntoon tyyliin sohvan, telkkarin ja yhden kattolampun kanssa.
Mutta nyt tilanne on rauhoittunut ja mies ei ole enää puhunut koko erosta. Meillä on siis omat rahat (ja tilit) ollut käytössä koko suhteen ajan. Miehellä on paremmat tulot kyllä, mutta hänellä on esim. autolainaa. Minulla on velaton auto ja suurin osa palkasta menee lasten harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoi syyksi? Ja ihanko puskista tuli? Ei mitään ennusmerkkejä?
Ikävä sanoa, mutta hänellä taitaa olla toinen. Miehet ei eroa ennen kuin on uusi katsottuna.
Asuntoa voit katsella netistä. Toivottavasti sulla on rahaa. Muuttaminen ei ole ihan halvinta huvia.
Toivottavasti sulla on myös joku jolle purkaa mieltäs.
Muista syödä ja nukkua. Vaikka nyt tuntuu, että et pysty kumpaakaan. Voimia!
t. Been there, done that
Kyllä eroaa jos vaimo on kamala.
Nim. Mustasukkaisen hirviön kanssa liian kauan elänyt
Poikkeus vahvistaa säännön.
Ja oliko vaimolla syytä olla mustasukkainen?
Ei ollut mitään syytä, mutta toisen naisen viaksi hän (keksi omasta päästään että minulla on toinen nainen) eron laittoi ja kertoi totuutena sitä mm lapsille, että isä lähti ja isä ei teistä välitä yms. Onneksi ei tarvi olla missään tekemisissä hänen kanssaan
Multa vaimo lähti ja jätti lapset kyllä minulla. Kaikille, myös lapsille, kertoili toisesta naisesta. Jota ei ollut. Kai hän siihen tavallaan itsekin uskoi. Hänen seksuaalinen käyttäytyminen oli vahingoittavaa ja kun seksi lopulta loppui, hän olo ihan varma, että taustalla piti olla joku toinen
Ehkä vaimollasi oli se toinen nainen, kun tiesi niin tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Täällä on joka helvetin päivä näitä "mies teki jotain ja en ole pystynyt kuin itkemään" trollin aloituksia ja joka kerta typerät palstamammat menee trolliin.
Joo niin tietenkin, kun tämmöstä ei ole koskaan kenellekään tapahtunut. Siksi siitä on turha puhua.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on keksitty !
Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Taustoista sen verran, että ollaan oltu 15 vuotta yhdessä ja ollaan pyöritetty tätä taloutta yhdessä. Olin 3 vuotta putkeen kotona lasten kanssa ja lapsilla on pieni ikäero. Nyt olen ollut töissä viimeiset 11 vuotta ja välissä mies on ollut työttömänä. Mies osallistuu lasten harrastuksiin ja elämään erittäin paljon, ja pyörittää palettia kotona mun työmatkojen ajan.
Mutta minä olen se joka hoitaa arkena lasten lääkärikäynnit, lääkkeet, koulun keskustelut, synttäreiden järjestämiset, kaverisynttäreiden lahjat, vaatehankinnat, kengät, harrastusvälineet, ruokakaupassa käynnit, pihan hoidon kesäisin, koiran ulkoilutuksen 3krt päivässä satoi tai paistoi, koiran ruuat ja eläinlääkärit, harrastuksiin kuskailut (jos en ole iltavuorossa), pyykin pesun, viikkauksen, imuroinnin, vessojen pesun, lakanoiden vaihdon, leipomisen, auton tankkaamisen, huonekalujen hankinnat yms.
Veikkaisin, että ruokakulut tippuisi jos mun ei tarvitsisi ostaa miehelle ruokia. Ja suunnilleen 90% tämän asunnon huonekaluista, astioista, liinavaatteista, pienkoneista ym. on minun ostamia, joten mies jäisi tänne asuntoon tyyliin sohvan, telkkarin ja yhden kattolampun kanssa.
Mutta nyt tilanne on rauhoittunut ja mies ei ole enää puhunut koko erosta. Meillä on siis omat rahat (ja tilit) ollut käytössä koko suhteen ajan. Miehellä on paremmat tulot kyllä, mutta hänellä on esim. autolainaa. Minulla on velaton auto ja suurin osa palkasta menee lasten harrastuksiin.
Jos teillä ei ole riitoja eikä salarakkaita, niin kannattaisi ihan rauhassa katsoa tilannetta. Lastenkin takia.
Jatkaisin elämääni. Toki kotipalvelu loppuisi, mies joutaisi tekemään järjestelyt ja muuttamaan muualle, sitä odotellessa laittaa tietenkin ruokansa ja pesee pyykkinsä.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia tapauksia on varmaan aika paljon jossa nainen on onnellinen kun mies on lopettanut vonkaamisen ja voi elää harmonisesti ilman seksiä. Useimmiten näille naisille tulee yllätyksenä ja järkytyksenä että mies lähtee ja/tai löytää uuden. Vaikka mies voi rakastaa niin seksitttömyys kyllä haalistaa tunteet.
Eikö sillä miehellä ole muita vaihtoehtoja kuin vonkaus, selibaatti tai pettäminen? Tuskin se vaimo haluaa näistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa erota, joten mies lähteköön.
Eikös se mene sen mukaan, että missä on varaa asua? Ap tuossa sanoi, että ei ole varaa jäädä nyk. asuntoon.
Ei kun miehen tehtävä on maksaa naisen asuminen eron jälkeenkin!
T. Feministi
Feministit nimenomaan ovat aina korostaneet, että naisen pitää olla taloudellisesti itsenäinen. Heillä on omat urat, rahat ja omat asunnot.
Siksi sovinistimiehet eivät pidä feministeistä, koska heitä ei voi rahattomina alistaa nyrkin ja hellan väliin.
Aivan, ne fiksut ensimmäisen aallon feministit.
Nykyinen feminismi katsoo intersektionaaliselta etuoiheuskehältä, että mies on sika jos ei maksa, ja tämän takia tarvitaan 50000 a f rikkalaista heti tänne.
Jos mies ei halua maksaa naisen seurasta ja palveluista niin sitten voi yrittää saada niitä vaikka toisilta miehiltä ilmaiseksi? Tai kiveltä? Miksi pitäisi antaa almuja miehelle jonka raamatullinenkin tehtävä on jakaa omansa vaimonsa kanssa, mutta ei tätä tee, vaatii kuitenkin jakamaan naisen itsensä kanssa jopa tätä aktiivisesti tappaen.
Menkää itseenne ja opetelkaa ihmisiksi, sitten vasta mietitte seurustelua
Tällaisia tapauksia on varmaan aika paljon jossa nainen on onnellinen kun mies on lopettanut vonkaamisen ja voi elää harmonisesti ilman seksiä. Useimmiten näille naisille tulee yllätyksenä ja järkytyksenä että mies lähtee ja/tai löytää uuden. Vaikka mies voi rakastaa niin seksitttömyys kyllä haalistaa tunteet.
Eiköhän iso osa naisista ole jo tajunnut, ettei seksiaddiktin kanssa voi rakentaa mitään pysyvää eikä seksi eli naisen seksuaalinen hyväksikäyttö ylipäätään ole mikään stabiili rakennuspalikka, jonka päälle voi perhettä ja yhteistä elämää rakentaa. Apinan kanssa ei voi tehdä sopimuksia, apinan pitää antaa elää kuin apina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia tapauksia on varmaan aika paljon jossa nainen on onnellinen kun mies on lopettanut vonkaamisen ja voi elää harmonisesti ilman seksiä. Useimmiten näille naisille tulee yllätyksenä ja järkytyksenä että mies lähtee ja/tai löytää uuden. Vaikka mies voi rakastaa niin seksitttömyys kyllä haalistaa tunteet.
Eikö sillä miehellä ole muita vaihtoehtoja kuin vonkaus, selibaatti tai pettäminen? Tuskin se vaimo haluaa näistä mitään.
Niin, selibaatti voi olla helpottava hetken hengähdystauko jatkuvaan vonkaamiseen, joka on ihmisarvoa alentavaa. Kuten myös pettäminen. Mikään näistä ei ole kuitenkaan se, mitä useimmat naiset liitoiltaan tai puolisoiltaan haluavat.
Naiset haluavat kunnioitusta ja läheisyyttä luotettavan kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä selviät kyllä, vaikka nyt ei tunnu siltä. Onko taustalla toinen nainen eli salasuhde (yleensä syy, miksi mies haluaa erota). Onko teillä oma asunto vai vuokra?
Ei. Vaan te naiset ootte vaan lopulta niin rasittavia ettei teitä kestä. Älä imartele ittees. Vahva ukko uskaltaa lähteä paskasuhteesta kuule ihan ilman pelastusrengasta. Toisin kuin sinunlaistesi raukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa iskeä äkkiä uusi mies. Mielellään rikas, jolla oma iso asunto.
Hyvä neuvo, ilmoitus kehiin heti, noilla kriteereillä
Siinä ei ole mitään väärää että nainen vaatii miehen kustantavan asunnot ja elämät, jos mies aikoo tuusata tämän kehon siemenillään. Kämppissuhde sitten 50/50 periaatteella, omat huoneet, jaetut vastuut, eikä mitään naisen energian ja kehon r aiskaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä selviät kyllä, vaikka nyt ei tunnu siltä. Onko taustalla toinen nainen eli salasuhde (yleensä syy, miksi mies haluaa erota). Onko teillä oma asunto vai vuokra?
Ei. Vaan te naiset ootte vaan lopulta niin rasittavia ettei teitä kestä. Älä imartele ittees. Vahva ukko uskaltaa lähteä paskasuhteesta kuule ihan ilman pelastusrengasta. Toisin kuin sinunlaistesi raukka.
Noniin, hienoa, nyt kun olet tajunnut tämän niin pysy erossa meistä ja mene nauttimaan siitä mistä pidät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia tapauksia on varmaan aika paljon jossa nainen on onnellinen kun mies on lopettanut vonkaamisen ja voi elää harmonisesti ilman seksiä. Useimmiten näille naisille tulee yllätyksenä ja järkytyksenä että mies lähtee ja/tai löytää uuden. Vaikka mies voi rakastaa niin seksitttömyys kyllä haalistaa tunteet.
Eikö sillä miehellä ole muita vaihtoehtoja kuin vonkaus, selibaatti tai pettäminen? Tuskin se vaimo haluaa näistä mitään.
Niin, selibaatti voi olla helpottava hetken hengähdystauko jatkuvaan vonkaamiseen, joka on ihmisarvoa alentavaa. Kuten myös pettäminen. Mikään näistä ei ole kuitenkaan se, mitä useimmat naiset liitoiltaan tai puolisoiltaan haluavat.
Naiset haluavat kunnioitusta ja läheisyyttä luotettavan kumppanin kanssa.
Selibaatti on ihmisen perustila, sen sijaan jatkuva r aiskaaminen ja seksuaalinen hyväksikäyttö ei. Mikään olento maailmassa ei elä tällaista elämää paitsi valkoinen mies pornosekopsykoosissaan. Olette ihan itse lietsoneet itsenne tuollaiseen valheelliseen kuvitelmaan ja tuottaneet aivoihinne mielikuvat siitä että tällainen olisi realistista ja oikein teille, ei ole. Se ei ole oikein kenellekään, varsinkaan niille uhreille eli naisille.
Hakekaa APUA ja HOITOA ja lopettakaa naisten vainoaminen. Saatavilla on tukea, on olemassa diagnoosi, on olemssa lääkkeitäkin jos ei itsehillintä riitä. Ihan niinkuin muihinkin addiktioihin.
Olis kiva jos ap kertois vähän enemmän taustoista ja miten asiat on mennyt, kuin lukea muitten ihmisten turhia jankutuksia siittä ketä maksaa ja ketä muuttaa, jokainen täällä vuoronperään kirjottaa samoja jankutus tekstejä