Ehdotan kompromissia, jatkossa Suvivirsi veisataan ruotsiksi!
Ihana uusi perinne joka ammentaa maamme historiasta ja juhlistaa Suomen ja Ruotsin kansojen lämmintä suhdetta.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Jag älskar Sverige och svenska språket.
Jag har varit på Skansen och sjungit ' Den blomstertid nu kommer'. Det var jätte vackert.
Ruotsinkieli on suojannut Suomea Venäjän kulttuurisilta valloitus pyrkimyksiltä. On helppo nähdä kuinka vahvimmat ruotsin asemasta huutelevat tahot on Venäjän ohjauksessa vielä 80-luvulla ruotsin vahvimmat vastustajat löytyivät vasemmalta, mutta NL:n kaaduttua ja Venäjän siirryttyä poliittisesti toiseen laitaan, niin Suomen kovimmat ruotsin vastustajat löytyykin Perussuomalaisista ja muusta laitaoikeistosta, jotka aiemmin pitivät ruotsia tärkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin jo samaa, mutta sitten luin ruotsalaiset sanat. Ongelma ei ratkea, Jumala on sielläkin.
Kuka muka ymmärtää jotain ruotsia?
Kaikki.
Baarissa örveltävä peruskoulun käynyt Persu ei ymmärrä.
Normaali koulut käynyt ihminen toki ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi perussuomalaiset ei ole valmiita kompromisseihin? Alkaa vaikuttamaan yhtä tiukkapipoiselta opinkappaleineen ja dogmeineen kuin joku Hizbollah
Hizbollah on persujen sisarpuolue.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsinkieli on suojannut Suomea Venäjän kulttuurisilta valloitus pyrkimyksiltä. On helppo nähdä kuinka vahvimmat ruotsin asemasta huutelevat tahot on Venäjän ohjauksessa vielä 80-luvulla ruotsin vahvimmat vastustajat löytyivät vasemmalta, mutta NL:n kaaduttua ja Venäjän siirryttyä poliittisesti toiseen laitaan, niin Suomen kovimmat ruotsin vastustajat löytyykin Perussuomalaisista ja muusta laitaoikeistosta, jotka aiemmin pitivät ruotsia tärkeänä.
Toden totta, näinhän se on1
Miksipä ei, näin sen päältä saataisiin riisuttua kulttuurisodan sen ylle tuoma taakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin jo samaa, mutta sitten luin ruotsalaiset sanat. Ongelma ei ratkea, Jumala on sielläkin.
Kuka muka ymmärtää jotain ruotsia?
Kaikki.
Eivät todellakaan ymmärrä. Tietenkään.
No joku 90 v ei ehkä ymmärrä.
Ei moni nuorempikaan. Ei näet kiinnosta. Ihan ymmärrettävästi.
Kaikin mokomin.
Tämä alue on ex - Itä - Ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Se ei käy meille!
T:Persut
Eli käytännössä Suvivirsi muuttuu ruotsinkieliseksi.
Jag älskar Sverige och svenska språket.