Lue keskustelun säännöt.
Miksei täällä keskustella Mestareiden liigan finaalista?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäpä se kiinnostaa ku kohta pelataa hokia.
Kyllä jalkkipalkilla on moninkertaisesti katsojia hokin wc semifinaaliin verrattuna
Jossain on, jossain ei.
Järki-ihminen viis veisaa mokomista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kiinnosta, siksi.