Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ovat niin kateellisia

Vierailija
28.05.2026 |

älykkäille naisille? Huono itsetunto miehillä? Ei luulis miesten elämää yhtään liikuttavan mitä joku itselleen täysin tuntematon älykäs nainen tekee, ei tee tai elää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet kokevat älykkyyden miehekkääksi eli täten arvokkaaksi piirteeksi. Sen takia monille näennäisesti suurin kehu naiselle on että hänellä on miesaivot ja ajattelee kuin mies - mikä todellisuudessa tarkoittaa sitä että oikeasti fiksu et ole sinä (nainen) vaan mies (eli hän itse) 😄

Vierailija
2/7 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MV.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä kateus ilmenee? Vaikkapa alkuun sinun elämässä ja sitten minun elämässä. Ihan mielenkiinnosta kyselen kun en ole n 50 ikävuoteen mkehen elämää katselleena moista huomannut

Vierailija
4/7 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ihan perätön aloitus. Miehet eivät takuulla ole sen kateellisempia kuin naisetkaan. Ihan kahjoa keksimällä keksiä jotain noin älytöntä! 
 

Vierailija
5/7 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, ihminen joka pitää itseään älykkäänä, on yleensä kaikkea muuta kuin älykäs. Pätee miehiin sekä naisiin. 

Vierailija
6/7 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastehommissa oon tekemisissä lähes pelkästään naisten kanssa vaikka olen itse mies, oletan että heistä aika monet ole mua älykkäämpiä, mutta ei ole kyllä yhtään koskaan häirinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin millä tavalla kateellisia? En minä ainakaan ole koskaan edes ajatellut yhdestäkään naisesta että hän olisi jotenkin älykäs tai enemmän kuin itse olen. Päinvastoin olen käynyt treffeillä viimeisen vuoden aikana mm lääkärin, pankintädin ja psykologin kanssa, en ole koskaan heitä pitänyt mitenkään erikoisina. Sehän on jokaisen oma valinta. Itselleni ainakin vain kertoo että kyllä amiskin voi olla niin fiksu että se "älykäs nainen on kiinnostunut" elämähän on täysin omia valintoja. Joku menee yliopistoon, joku amikseen ja töihin. Sitä tehdään mistä tykätään, ei kerro älykkyydestä mitään.  M41