Olen ensihoitaja ja 24h vuoron aikana on yleensä 3-4 keikkaa
Täällä saa nukkua yön ja palkka juoksee. Joskus tulee satunnainen yökeikka. Kauhean tylsää vaan koko ajan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naispuoliset ensihoitajat käyttävät aina niin kireitä housuja? Näyttävät kuin olisi pari numeroa liian pienet housut tai legginssit olisi jalassa.
Turvallisuus? Ei saa otetta eikä lepata tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä: eli joku pientäkin pienempi kaupunki. Arvaan Pietarsaari tai vastaava.
Närpiössä taitaa majailla
Vierailija kirjoitti:
saavatko ensihoitajat antaa esim kipulääkettä suoneen
Ne vetää itse tuollaiset herkut.
Teette tärkeää työtä! Hyvä että ehtii levätäkin välillä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naispuoliset ensihoitajat käyttävät aina niin kireitä housuja? Näyttävät kuin olisi pari numeroa liian pienet housut tai legginssit olisi jalassa.
Turvallisuus? Ei saa otetta eikä lepata tiellä.
Vai oisko vaan ettei työasuista ole naisten mallia? Naisen anatomia saa paikat näyttämään piukoilta jos vaatteissa miesten leikkaus. Toistuu poliiseilla, vartijoilla ja armeijallakin.
Hyvä ettei ole kiirettä vaan ehditte paikalle kun on tarve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollistanissa töissä?
Häke on kiristänyt kriteerejä joilla ambulanssi lähetetään paikalle. Kyllä täällä on vaan hiljaista, ihmisiä kehotetaan menemään päivystykseen taksilla. Elvytyksiä tulee myös todella vähän, max kerran vuoteen.
Syntymvuoden katsovat ensimmäiseksi.
Saatko olla kotona päivystämässä, vai onko teillä jokin "tupa", missä odotatte yhdessä keikkaa?
Niin no, eihän ensihoitoa meinaa nykyään saada paikalle vaikka olisi pää kainalossa. Ja jos saa, niin käskevät menemään taksilla sairaalaan ja ajavat itse taksin perässä 🤨
Sellaista se päivystys on. Sama paloasemalla missä bilistä pelataan tai punttia nostetaan mutta valmiina lähtöön pitää olla kun tarvis 👍