Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ensihoitaja ja 24h vuoron aikana on yleensä 3-4 keikkaa

Vierailija
28.05.2026 |

Täällä saa nukkua yön ja palkka juoksee. Joskus tulee satunnainen yökeikka. Kauhean tylsää vaan koko ajan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se päivystys on. Sama paloasemalla missä bilistä pelataan tai punttia nostetaan mutta valmiina lähtöön pitää olla kun tarvis 👍

Vierailija
22/30 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naispuoliset ensihoitajat käyttävät aina niin kireitä housuja? Näyttävät kuin olisi pari numeroa liian pienet housut tai legginssit olisi jalassa.

Turvallisuus? Ei  saa  otetta  eikä  lepata  tiellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä: eli joku pientäkin pienempi kaupunki. Arvaan Pietarsaari tai vastaava.

Närpiössä taitaa majailla

Vierailija
24/30 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saavatko ensihoitajat antaa esim kipulääkettä suoneen

Ne vetää itse tuollaiset herkut.

Vierailija
25/30 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette tärkeää työtä! Hyvä että ehtii levätäkin välillä <3

Vierailija
26/30 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naispuoliset ensihoitajat käyttävät aina niin kireitä housuja? Näyttävät kuin olisi pari numeroa liian pienet housut tai legginssit olisi jalassa.

Turvallisuus? Ei  saa  otetta  eikä  lepata  tiellä. 

Vai oisko vaan ettei työasuista ole naisten mallia?  Naisen anatomia saa paikat näyttämään piukoilta jos vaatteissa miesten leikkaus. Toistuu poliiseilla, vartijoilla ja armeijallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei ole kiirettä vaan ehditte paikalle kun on tarve.

Vierailija
28/30 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollistanissa töissä?

Häke on kiristänyt kriteerejä joilla ambulanssi lähetetään paikalle. Kyllä täällä on vaan hiljaista, ihmisiä kehotetaan menemään päivystykseen taksilla. Elvytyksiä tulee myös todella vähän, max kerran vuoteen.

Syntymvuoden katsovat ensimmäiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko olla kotona päivystämässä, vai onko teillä jokin "tupa", missä odotatte yhdessä keikkaa?

Vierailija
30/30 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, eihän ensihoitoa meinaa nykyään saada paikalle vaikka olisi pää kainalossa. Ja jos saa, niin käskevät menemään taksilla sairaalaan ja ajavat itse taksin perässä 🤨