Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 40-vuotias, pidätkö ihmisten ilmoilla kahta lettiä tai kahta saparoa?

Vierailija
27.05.2026 |

Sellaisia lettejä tai saparoita jotka ovat pään molemmin puolin joko takana tai sivuilla? Mun mielestä toi on pikkutyttömäinen kampaus mut somessa näin nelikymppisen jolla oli hiukset noin.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinua riivaa, kananperse? Oletko kateellinen? 

Älä mesoo, ugritukka. 😣 x

Vierailija
42/47 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaismuijan paria karvaa

harvemmin saa kahdelle letille,

että sinänsä kova suoritus. 

Hyvä tytöt. 👊 x

Vittuilla sä osaat mutta et mitään muuta.

Mulla on paksu luonnonkihara tukka. Saan letit jos haluan. On tukka vapaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän, haluan et hiukset on pitkät ja töissä ne on oltava kiinni. Migreenin takia vain löysät lettikampaukset onnistuu, kaikki ponnarit laukaisee migreenin.

En usko et kukaan pohtii mun lettejä puolta sekuntia, ei työkaverit eikä asiakkaat.

Vierailija
44/47 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanasellahan on hiukset aina niillä ohuilla liruleteillä. Eihän se hyvältä näytä.

Vierailija
45/47 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaismuijan paria karvaa

harvemmin saa kahdelle letille,

että sinänsä kova suoritus. 

Hyvä tytöt. 👊 x

Vittuilla sä osaat mutta et mitään muuta.

Mulla on paksu luonnonkihara tukka. Saan letit jos haluan. On tukka vapaana.

Mä oon ollut tooodella leppoisa

söpis symppis mamacita täällä 2 vuotta.

 

Mutta katsokaas kuulkaas..

kun tuollaisen køprofiilin 24/7 hàiriköinnin

ja savolaismammojen joukkokiúsaamisen jälkeen sitä tajuaa, että sillä asiallisella, diplomaattisella 'mukavuudella' ei täällä

avøhoito-osastolla pääse yhtään mihinkään.

Ei ei ei, kertakaikkiaan ei. Sitten sitä ottaa

hiukan mallia näistä ja soveltaa samaa

tyyliä > sivaltaa tarvittaessa bäkkiin.. eikä enää yliempaattina koko ajan vaan tyynesti pönöttäen ota psykøpaattien nyrkkiä naamariinsa.. x

Vierailija
46/47 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Myös tämä hirvittävän júlma Suomi-naisten

ylimiélisyys ja oma oikeus pilkàta julkisuuden valokeilassa olevia naisia kuten Erikaa, Lindaa, Sannaa tai ketä tahansa Karita Tykkää päivät pitkät on minusta pöyristyttävää.

 

Usein naisten hiukset ovat naureskelun kohteena. Totta on, että hiuslaatumme tuppaa olemaan hento, ja totta on, että Suomen julkkisnaisilla on samat ongelmat kuin kenellä tahansa tavan naisella eli lähes poikkeuksetta aitohiuspidennykset,

klipsit tai osa/kokoperuukki. On oltava näyttävä lavalla - hiuksista se lähtee.

(Aitohiuspidennysten hinnat ovat helposti 

yli tonnin per käynti).

Tukan päivitys on noin 6 vkon välein.

 

Mä vähän satiirilla pistän bäkkiin naisten omaa kielenkäyttöä, jota he päivittäin täällä suu ruvélla viskovat julkkisnaisia kohtaan..

x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/47 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pikkutyttöaikojen jälkeen pitänyt lettejä tai saparoita.  Eivät sovi kasvonpiirteisiini eikä tyyliini.  Ehkä poikkeuksellisesti  joillekin teinitytöille sopii, vanhemmilla säälittävät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi